language

Intézmények:

Bell & Partners Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Már csak a Magyar Turizmus Zrt. megbízásai jutnak a Bell&Partners-nek

A Bell&Partners 2010 után sorra nyerte a többszáz milliós állami reklámtendereket. 2015 nyara óta azonban javarészt már csak a Magyar Turizmus Zrt. megbízásai jutnak a cégnek, ami 2014-ben nyerte el az állami vállalat 2,1 milliárdos keretszerződését. 2010 óta egyébként közel 8 milliárd forint értékben nyert közbeszerzéseket a Bell&Partners.

Parnasszusi pénzeső - Szemelvények az MMA szerződéseiből

Pintér Sándor volt cége, L. Simon holdudvara és a kormánynál jól fekvő egyéb vállalkozások is jelentős megbízásokat kapnak a Magyar Művészeti Akadémiától.

Ha nagy pénz van az asztalon, azt egy fideszes haver viheti

Korrupciókutatók megvizsgálták a kormány kommunikációs közbeszerzéseit, és nem örültek az eredményeknek. A kommunikáció eleve egy ideális iparág a lopáshoz, de ilyen erős összefüggésekre valószínűleg kevesen számítottak.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Egykori Pintér-cégek, a Századvég és a Mahir is jól szerepelnek az értékhatár alatti közbeszerzéseken

Pintér Sándor belügyminiszter egykori érdekeltségei, a kitiltási botrány kapcsán emlegetett Századvég, és a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahir Kft. is nyert olyan közbeszerzésen, amelynek előzetesen becsült értéke érdekes módon csak néhány (tíz)ezer forinttal maradt el a 25 millió forintos közbeszerzési értékhatártól. Így a megbízásokat nyílt verseny helyett meghívásos alapon oszthatták ki.

Lajos már ki van fizetve

Az állami, kormányzatközeli hirdetési piac listaáron úgy évente 30 milliárd forint, ténylegesen talán a fele-harmada. Így is sok üzlet van benne, hiszen jól keres, aki a reklámokat elkészíti (a kreatívok), aki befoglalja (a médiaügynökségek), és sok pénzt kap az is, ahol ezek sűrűsödnek (tévék, rádiók, újságok, portálok, plakátcégek). A pontos adatokat lásd a Kantar Mediatól kapott táblázatainkban!

Fidesz-közeli cégeknél landol az EMMI pénze is

Egy tavaly decemberi összesítés szerint az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) összesen 235 millió forintért szerződött külsős munkákra. A pénz egy részét Fidesz-közeli cégek kapták, köztük a Századvég és Giró-Szász András kormányszóvivő excége. Kapott pénzt az ugyancsak kormányzati kedvenc Bell and Partners Kft., és egy Schmidt Máriához köthető közalapítvány is. Kocsis Máté volt kampányfőnökének cége is befutott az EMMI-nél.

Újabb megbízást kapott a kormány egyik kedvenc cége

A kormányablakok reklámozásával bízta meg 25 millió forintért a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium azt a kommunikációs ügynökséget, amely már korábban is több sokmilliós megbízáshoz jutott a kormánytól vagy állami cégektől.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>