Nemzetközi együttműködéssel, Los Angelesben fogták el egy számlagyáras büntetőügy vádlottját. A ferencvárosi parkolást korábban bonyolító cég is érintettje a büntetőügynek, amelynek tárgyalása jelenleg is zajlik a tatabányai bíróságon. A nyomozást követően a parkolási cég tulajdonosánál az adóhatóság rutinellenőrzést is végzett.
Gyanús közbeszerzések mutatnak kapcsolatot a baloldali Kispest és az akkor még fideszes vezetésű Józsefváros között. Az ügyben feltűnő cégek egy része a ferencvárosi fideszes parkolási biznisz egyik kulcsfigurájához kötődik.
Számos meredek dolgot láttunk és hallottunk az elmúlt másfél évben, mióta a fővárosi parkolás ügyeivel foglalkozunk. Néztük, ahogy kilószámra hordják ki az aprópénzt az önkormányzati széfből, láttuk, ahogy ellenőrizetlenül áramlanak a 100 milliók, láttuk, ahogy feketén működő fantomcégek hálója végez önkormányzati munkát, ahogy az MSZP és a Fidesz alkut kötve adja át a parkolási bevételeket sáros múltú vállalkozóknak, de az alábbi manőver talán még ezeken is túltesz. A főszerepben két fideszes politikai kalandor, akik szembe mennek egy kerület teljes képviselő-testületével. A cél egy 10 évre szóló parkolási szerződés, a tét pedig 10 milliárd forint közpénz.
A ferencvárosi önkormányzat parkolási szerződését ért „hazug” támadásokból például az derült ki, hogy a Fer-Park 2010 egyik alapítója és tulajdonosa, Borsi Imre előkelő helyen szerepel minden idők legnagyobb, jelenleg is folyamatban lévő parkolási büntető ügyének vádlotti listáján, Borsit milliárdos károkozással vádolják.
A 2016-ban kezdődött eljárásban a Demszky-éra csodacége, a Centrum Parkoló Kft. 23 egykori vezetőjét és alkalmazottját vádolják nagy vagyoni hátrányt okozó folytatólagos hűtlen kezeléssel és sikkasztással. Az érintetteknek 3 milliárd forintos túlköltésről kellene elszámolni.
Sokan emlékezhetnek, arra a májusi hírre, hogy egy ferencvárosi szocialista képviselő, Pál Tibor javasolta, hogy a Budapest Parkot alakítsák át P+R parkolóvá. Az igazán meglepő pedig az volt, hogy a fideszes polgármester, Bácskai János az ellenzéki javaslatra egyetértő bólogatásba kezdett: „Azon leszek, hogy minél előbb parkolási övezet legyen a Budapest Park területén – ami kb. 400 parkolóhelyet jelent –, még ha ez a fiatalság szórakozásának a rovására is lenne.”