language

Intézmények:

Fejér B.Á.L. Építő és Szolgáltató Zrt. highlight_off

Lapok:

Fejér B.Á.L. Építő és Szolgáltató Zrt.

A 2015-ben alapított Fejér-B.Á.L. Zrt. fő tevékenységi köre a lakó és nem lakó épületek építése, generálkivitelezés. Egyéb tevékenységei közé tartoznak a műemlék jellegű épületek felújítási munkái, műszaki szaktanácsadás, lakatosipari kivitelezési munkák, továbbá építési beton előállítása is. A cég elvben Mészáros Lőrinc gyermekeié (az ő nevüket rejti a B.Á.L. betűszó, Beatrix, Ágnes és Lőrinc), de egy osztalékelsőbbségi konstrukcióval a cég nyereségének nagyobb részét maga id. Mészáros Lőrinc veszi ki a cégből.

A Fejér B. Á. L. Zrt. elsősorban állami megrendelésekből, különböző közbeszerzésekből szerzi a bevételeit, többek között a Budapest-Belgrád vasútvonal egyik alvállalkozójaként, de ők végezhetik el az Iparművészeti Múzeumépületének, az MTAszékházának, az Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány tulajdonában álló több gyerektábor felújítási munkáit. 2022-re a cég a tizedik legnagyobb bevétellel rendelkező építőipari vállalat Magyarországon.

G7

A G7 egy 2017-ben indult online gazdasági hírmagazin. Kiadója a G-7.hu Nonprofit Zrt., vezérigazgatója Szentkirályi Balázs. A lap főszerkesztője Kasnyik Márton. Újságírói között jelen vannak többek között volt HVG-s, 444-es, portfolio-s, indexes újságírók és a Magyar Nemzet korábbi munkatársak is. A lap partnere a 24.hu, így a cikkek egy része mindkét portálon eléhető. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Pofonegyszerű módszerrel rejtik el tízmilliárdok útját a NER oligarchái

Kinyomtatnak egy papírt, pár százezerért eladják, átírnak a hátoldalán egy nevet, és máris követhetetlenné vált több milliárd, vagy tízmilliárd forint útja.

Látványos grafikon mutatja, hogyan vette át a hatalmat a NER az építőiparban

Mostanra a 15 legnagyobb építőipari társaság harmada Mészáros Lőrincé, és további harmada más kormányközeli vállalkozóké.

Ezermilliárd forint magyar állami megrendelés áll a NER horvát focicsapatának támogatása mögött

A magyar közbeszerzéseken hasító építőipari cégek egymás sarkát tapossák, hogy támogathassák az eszéki futballcsapatot, a tablón már 14 vállalat díszeleg.

Évi 180 millióba kerül a fűnyírás, az öntözés és a karbantartás a Puskás stadionban

Két tendert is kiírtak a napokban a Puskás Aréna fenntartására és a feladatokra összesen 720 millió forintot szánnak. Közben az atlétikai stadionnál már próbacölöpöznek.

Visszafogott évet zárt Mészáros Lőrinc, idén csak 11 milliárdot vett ki cégeiből

Azt követően, hogy tavaly minden korábbinál nagyobb összeget, 25,4 milliárd forintot vett ki cégeiből Mészáros Lőrinc, illetve családja, ezúttal ennek a felét sem érte el az osztalékjövedelmük. Bár az építőipar 2019-ben is szépen hozott, a tavaly tízmilliárdot termelő családi vagyonkezelő cég, a Talentis Group nyereségéből azonban most semmit nem vettek ki.

Tavaly több mint 170 milliárdnyi bevételt hoztak Mészárosék építőipari cégei

Egy kivételével az összes, Mészáros Lőrinc és családja érdekeltségébe tartozó építőipari cég beszámolt a 2019-es teljesítményéről. Az eddig jelentő öt társaság együttes árbevétele a 180 milliárd forintot közelíti, nyereségük pedig meghaladja a 23 milliárdot. A végső összeg viszont ennél is jóval magasabb lehet, hiszen a sorból pont az a ZÁÉV hiányzik, amely az elmúlt években hihetetlen növekedést mutatott fel, és épp tavaly év elején került a család holdingcégéhez.

Hárman maradtak versenyben a budapesti atlétikai stadion építéséért

Könnyen lehet, hogy ugyanaz a konzorcium húzza fel a 2023-as budapesti atlétikai világbajnokságra épülő stadiont, amely a 190 milliárdos Puskást is építette.

Csányi cégei közel 6, a Hell 4 milliárdot kapott az államtól év végén

Több mint 16 milliárd forintnyi támogatást osztott szét 2019 utolsó napjaiban másfél tucat cég között a Pénzügyminisztérium. A vállalatok többsége néhány százmilliót kapott, többnyire kapacitásbővítésre, termelőgépek beszerzésére vagy éppen termékfejlesztésre, de akadtak milliárdos tételek is. A szórásból pedig nem maradtak ki a kormányközeli cégek sem.

Évekre elúszhat a magyar vasúttörténet legdrágább fejlesztése

Megfeneklett a kínai-magyar kapcsolatok kirakatprojektje, a Budapest-Belgrád vasút magyarországi szakaszának fejlesztése. A magyarok a pénzre, a kínaiak a tervekre várnak.
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>