Lapok: |
|
Kulcsszavak: |
Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival
Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.
Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít
Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.
“Szépnek szép a beruházás, csak a város nem élhető”
A világszinten különleges Mezőhegyes látványos lenyomata az újkori magyar történelemnek. De miért pont ott a legkevésbé népszerű a Fidesz a környéken, ahova ömlik a közpénz?
Négy év alatt 10 milliós bevételt hoztak össze az 500 milliós állami befektetés után, és nem ez az egyetlen furcsaság
A Hiventures egy olyan cégbe fektetett be félmilliárdot, amelynek alapítója szinte összes korábbi érdekeltsége bedőlt. Ránézésre a honlapja sem frissült évek óta.
500 millió forint közpénzből nyitottak egy pékséget a Nyugati aluljáróban, ami fél év után bezárt
Argentínában sem ismert innovatív receptúra miatt fektetett be az argentin pékségbe a magyar állam, de nem árulják el, mit gondolnak az üzlet bezárásáról.
700 milliárd forintot kereshetnek Mészárosék az autópálya-koncesszión
Négy hónap alatt kockázat nélkül jutott többmilliárdos extrapofithoz a Szíjj-Mészáros páros az autópályák üzemeltetésén.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt.
MKIF Infrastruktúra Üzemeltető Zrt.
MKIF Primus Zrt.
MKIF Quartus Zrt.
MKIF Quintus Zrt.
MKIF Secundus Zrt.
MKIF Sextus Zrt.
MKIF Tertius Zrt.
átláthatóság
autópálya
gazdálkodás
klientúra
koncesszió
közlekedés
tőkealap
vagyonosodás / vagyonnyilatkozat
Végéhez közeledik a 300 milliárdért feleslegesen vett lélegeztetőgépek története
A több ezer, „stratégiai raktárkészleten felüli” lélegeztetőgép havi 80 millióért porosodik a raktárban, amíg tönkre nem megy az állásban.
A légi parádén megsérült magyar kormányzati tehergép csak a lélegeztetőgépekhez képest tűnik jó vételnek
A kormány nagyon szeretné nyereségesnek beállítani, de a jelek szerint nem olyan jó üzlet az állami teherszállító repülő üzemeltetése.
A 300 milliárdért vett lélegeztetőgépek felét el akarta adni a kormány, majd el akarta titkolni, hogy egyet sem sikerült
Rejtély, hogy miért nem tud, vagy nem akar megszabadulni Magyarország 17 ezer raktárban feleslegesen porosodó géptől.
Egy jachtnyi bevételt hozott Szíjj László cégének, most a kormány kepeszt, hogy legyen értelme a fejlesztésnek
Rengeteg problémával küzd az ország legfontosabb vasúti fejlesztése.