Lapok: |
|
Személyek: |
Habony Árpád
Találatok: [7] Oldalak: 1
Lokál-patrióták
Vagy tizenöt-, vagy húszmilliárd forintba kerülhetett Andy Vajnának a TV2-csoport megszerzése. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal életrehívása miatt kellett duplájára emelni a csatorna hirdetési listaárait. A cégvezetésben még kuszák az erőviszonyok, de a Tények műsor Habony Árpád felségterületének látszik.
Ősrobbanás
Habony Árpád élezte leginkább az Orbán–Simicska-konfliktust, megágyazva az oligarcha szóbeli ámokfutásának. A Fidesz hatalmát szolgáló rendszereket még nem sikerült teljesen befoltozni a szakítás után. A kormányfő levonta a tanulságot: senki sem szerezhet még egyszer olyan nagy befolyást, mint Simicska Lajos.
Csepreghy Nándor: Ezen a szinten nincsenek véletlenek
Éppen a saját politikai családjából kapott személyeskedő támadást Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökséget vezető miniszter helyettese, de ez őt nem zavarja. A nemzeti szuverenitást alapvetőnek tartó kormányzat célrendszerében fontos a magyar gazdaság hazai szereplőinek a támogatása. Aligha véletlen, hogy Lázár János újabban pozitívan emlegeti azt a Csányi Sándort, akivel korábban rendre nyilatkozatháborúba kezdett.
Ki nevet a végén?
„Sikeres párosként” jellemezte jövendőbeli együttműködését Rogán Antallal hétfőn, este Lázár János. A Miniszterelnökséget vezető miniszter szemmel láthatóan győzelemként élte meg a történteket, a jobboldali táboron belül viszont többen arra intettek, hogy még nincs minden lejátszva.
Origo eladása - mindegy csak ne habony árpád legyen a vevő?
Sokat kereshet a Magyar Telekom az Origón, ám a távközlési cég vezetése valószínűleg mégsem lesz maradéktalanul boldog, ha Habony Árpádhoz kerül a portál. Az online mellett a rádiókban erősítene a kormánypárti médiabirodalom, valószínűleg Simicska Lajos frekvenciájára hajtanak. A testnedvezés tanulsága, hogy nem jó, ha egy kézben van minden kommunikációs csatorna.
Új elit épül Magyarországon
GAZDASÁGI CSOPORTOK / Valóban kiestek a pikszisből Simicskáék? Ha igen, ki léphet a helyükbe? Ezt találgatja a gazdaság iránt fogékony közvélemény. A Figyelő összeállításában általánosan is áttekintettük a mozgásokat.
Lajos már ki van fizetve
Az állami, kormányzatközeli hirdetési piac listaáron úgy évente 30 milliárd forint, ténylegesen talán a fele-harmada. Így is sok üzlet van benne, hiszen jól keres, aki a reklámokat elkészíti (a kreatívok), aki befoglalja (a médiaügynökségek), és sok pénzt kap az is, ahol ezek sűrűsödnek (tévék, rádiók, újságok, portálok, plakátcégek). A pontos adatokat lásd a Kantar Mediatól kapott táblázatainkban!
Találatok: [7] Oldalak: 1