Minden piaci modellnek ellentmond az, ami Mészáros Lőrinc sportmárkájával történik: a futballklubok sorban állnak a mezekért, de boltot még mindig nem sikerült nyitni.
Nem kaptuk meg az MTVA-tól azoknak a magyarországi cégeknek a listáját, amelyektől éppúgy nem kap pénzt a reklámozásért, mint a Mészáros Lőrinc 2RULE-ját forgalmazó cégtől. Az állami média eljárása esetpéldája annak a történetnek, amely megmutatja, miként aknázza ki politikai kapcsolatrendszerét egy Mészáros-cég, hogy lényegileg kockázat nélkül, de közvetett állami támogatással termeljen pénzt úgy, ahogyan arra egyetlen átlagos, kockázatot vállaló, teljesítményalapú piacon mozgó magyar kis és középvállalkozásnak sem lehet.
Ha Mészáros Lőrinc úgy akarja, jöhetnek a 2RULE-karácsonyfadíszek, a 2RULE-videójátékok és a 2RULE szakmai képzések.