language

Intézmények:

Agrármarketing Centrum Kht. highlight_off

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

392 millió megy el az Európa-liga döntőre, ebből is Balásy Gyula cégei profitálnak

Az ma már nem igazán kérdés, hogy ki nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott egyes közbeszerzéseket, legfeljebb az, hogy pontosan mire mennyit költenek az egyes szervezetek. A hivatal első negyedéves tájékoztatójából többek között kiderült, hogy a Puskás Arénában megrendezésre kerülő foci Európa-liga döntő rendezvényszervezési feladatai 392 millióra rúgnak. A kormánykedvenc Mathias Corvinus Collegium Alapítvány (MCC) pedig 2,4 milliárdot költ rendezvényekre. A kivitelezői feladatokat minden esetben Balásy Gyula cégei kapták.

5,5 milliárd forintért reklámozta a kormány az állami cégeket 2017 harmadik negyedévében

720 millió forintért készül bűnügyi tévésorozat a Belügyminisztériumnak, a nemzeti rezsicég arculatváltása 500 millióba kerül, az állampapírok reklámozása pedig 2 milliárdba.

2017 második negyedévében 4 milliárd forint ment el az állami cégek reklámozására

A legdrágább a Magyar Turisztikai Ügynökség kampánya volt, nettó 2 milliárd forintba került. De jutott közel félmilliárd az elektronikus adóbevallás és a Nemzeti Közművek reklámozására is.

Simicska, Nyerges, Fonyó, Liszkay - nekik tényleg tündérmese az üzlet

A szocialisták szerint állami, sokszor monopolhelyzetben lévő cégek döntik a pénzt a hirdetési piac Fidesz-közeli részébe.

Az MSZP a közterületi hirdetési piac 'elfoglalásáról'

Az állami vállalatok hirdetési politikájának felülvizsgálatát szorgalmazza az MSZP, mert a szocialisták szerint azok a közterületi hirdetési piacon is "számolatlanul döntik" a pénzt a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó cégekbe.
Találatok: [6]  Oldalak:   1