Lapok: |
|
Kulcsszavak: |
A Miniszterelnökség túlárazás miatt megsemmisítette a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzését
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal eredménytelennek minősítette a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram kommunikációjára kiírt közbeszerzését azért, mert az eljárást ellenőrző miniszterelnökségi főosztály súlyos jogsértést - túlárazást - tárt fel az eljárással kapcsolatban. Drágán dolgoztak volna a New Land és a Brightly kommunikációs ügynökségek, a számlát pedig uniós forrással finanszírozták volna.
Gigantikus összeget költött a Fidesz plakátokra
Amíg a kormányoldalon már 3 milliárd forintos összköltségben vásároltak plakáthelyeket, addig az egyesült ellenzék mindössze 390 milliót fordított erre a célra. A Fidesz megsérthette a kampányfinanszírozási törvényt azáltal, hogy a közterületi párthirdetésekre közel 1,5 milliárd forintot költött márciusban – derül ki egy friss jelentéséből.
Jön az új kormányzati lakossági kampány
A kormányzati kommunikációt lebonyolító három cég, a New Land Media Kft., a Lounge Design Kft. és a MyAd Marketing Kft. nettó 259 milliós munkát kapott a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.
Zalaegerszeg 100 milliót költ el ingyenes városi lapokban
Ingyenes lapokban kíván 100 millió forintért hirdetni Zalaegerszegen, Veszprémben, Érden és Szombathelyen az Egerszegi Sport és Turizmus Kft.
Áder visszadobta a plakáttörvényt
Megfontolásra visszaküldte az Országgyűlésnek a burkolt pártfinanszírozás megakadályozását és az átlátható kampányfinanszírozás biztosítását célzó törvényt Áder János köztársasági elnök csütörtökön. Az államfő erről szóló levele a parlament honlapján olvasható.
Nem volt meg a kétharmad - Elbukott a szigorítás
Nem kapta meg a szükséges kétharmados többséget szerdán a parlamentben az átlátható kampánytevékenység érdekében javasolt kormánypárti törvénymódosítás, vagyis az úgynevezett plakáttörvény, amely kampányidőszakon kívül megtiltotta volna a politikai plakátok kihelyezését mind a kormánynak, mind a pártoknak - írta az MTI.
Nagy a titokzatoskodás a vizes vébé körül
Szinte semmit sem árulnak el a vizes vébé szervezői arról, hogyan folytatják az esemény nemzetközi reklámkampányát. Magyarországon a közterületeken - amelyeket elárasztottak a kormány kék plakátjai - alig látni az eseményt hirdető plakátot.
Újabb csata az Orbán-Simicska háborúban
A kormány készülő rendelete eltüntetné a magyar városokban lévő hirdetőoszlopokat és gyakorlatilag az órásplakátokat is megszüntetné. Az intézkedés a miniszterelnökkel haragban lévő Simicska Lajos üzleti érdekeltségét sértené
Visszaütött a rezsitrükk az Orbán-kormányra
A kormány intézkedései miatt vélhetően jókora állami támogatással kellett megmenteni a csődtől a vízközmű cégeket, amelyek hírek szerint részben egy-két ezer fős kirúgásokkal igyekeznek talpon maradni. Eközben zsíros üzleteket adnak egy kormány közeli reklámcégnek.
Ilyen még soha nem volt - Magyarországra figyel Európa
A kormány csaknem 1,3 milliárd forinttal támogatja 2014-2016 között a Bocuse d'Or szakácsversenyeken a magyar részvételt és a jövő évi budapesti európai döntő megrendezését. A céges támogatók között feltűnik egy nagy adótartozó is, a pr- és marketingmunkát pedig egy közbeszerzéseken sikeresen szereplő ügynökségre bízták.