Akták: |
|
Intézmények: |
A Budapest 2024-től aláhulló morzsák furcsa helyekre is eljutottak
Mire költött a Budapest 2024 Zrt., amíg rájuk nem zuhant 266 ezer budapesti polgár aláírása? A kérdést helyesebb úgy feltenni: mire nem? Betekinthettünk a magyar olimpiáért versenyszerűen milliárdokat elköltő programiroda szerződéseibe, és újabb érdekes nevekre, cégekre, tételekre bukkantunk. A most bemutatott mozaikkockákkal egy minden mértéket vesztő vállalkozás képe rajzolódik ki.
Budapest 2024 olimpiai pályázat
Dénes Tamás
Faragó Tibor
Gyurkovics Tamás
Orosz Pál
Szalay-Berzeviczy András
Szalay-Berzeviczy Attila
Varga Lajos
Bp2017 Világbajnokság Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft.
Budapest 2024 Nonprofit Zrt.
Champions Consulting Kft.
Humán Telex Kft.
Kereskedelmi Szolgáltató Kft.
MediaPlusz Reklám és Marketing Kommunikációs Kft.
Óbuda-Újlak Zrt.
Onoff Magyarország Kft.
TranzPress Fordító
állami/önkormányzati szerződések
építőipar
klientúra
rokonok
tanácsadás
680 millióért készültek reklámfilmek a budapesti olimpiáról
A Momentum Mozgalom kikérte az olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt.-től a cég összes szerződését. A párttá alakuló szervezet azonban csak egy listát kapott a partnerek nevével, a szerződések tárgyával és összegével, magukat a szerződéseket nem, ezért a Momentum pert indít. Arra kíváncsiak, pontosan mire költi a cég a pályázat előkészítésére szánt 15 milliárd forintot.
Budapest 2024 olimpiai pályázat
Csetényi Csaba
Orosz Pál
Akvárium Gastro Kft.
Brick Visual
Budapest 2024 Nonprofit Zrt.
CineSuper Kft.
Deloitte & Touche
Design Terminal Közhasznú Nonprofit Kft.
Graphasel Design Studio
Gyár Utómunka Kft.
HD Event & Promotion Kft.
Humán Telex Kft.
Kód Piac- Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.
Mindshare Kft.
Network 360 Kft.
Századvég Gazdaságkutató Zrt.
Szonda Ipsos Kft. (Ipsos Zrt.)
Umbrella Kreatív Műhely
adatigénylés
átláthatóság
klientúra
média
PR
rendezvényszervezés
sport
Még néhány hónapja is milliárdokat osztottak a budapesti olimpia népszerűsítésére
Rogán Antal propagandaminiszter Pasa parki szomszédja, Csetényi Csaba cége, az Affiliate Network Kft. és a MEC Hungary Médiaügynökség Kft. január elején kötött szerződést 3 milliárd forintért a Budapest 2024 Nonprofit Kft.-vel hirdetési és marketingszolgáltatásokra – derült ki az uniós közbeszerzési értesítőből. Március 14-én egy másik, Orosz Pál fradivezér vállalkozása által elnyert megállapodás lett nyilvános.
Újabb félmilliárdért reklámozta volna az olimpiát a Fradi-vezér cége
Az európai uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a magyar főváros olimpiai pályázatáért felelős Budapest 2024 Nonprofit Zrt. 536,5 millió forint értékben keretmegállapodást kötött a HD Event & Promotion Kft.-vel és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft.-vel nemzetközi és hazai rendezvényszervezési szolgáltatásokra
Három felcsúti stadion árát már most elköltöttük az olimpiára
A legbarátibb becslések szerint is több, mint tízmilliárd forintnál állhatnak meg a bukott olimpiai pályázat kiadásai.
Így folytak el a milliárdok az olimpiai pályázatra
A szerényebb számítások szerint is a tízmilliárd forintot közelíti az összeg, ami eddig az olimpiai pályázatra ment el. A pályázati anyagok mellett a hazai reklámozásra költöttek nagyon sokat, az árak pedig menet közben egyre tovább nőnek.
A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért
A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében.
410 millióval többet költenek a budapesti olimpia reklámozására
A közvéleménykutatások meglepő eredményei és a riói sikerek miatt megemelt keretösszeg így már 1,3 milliárd forint.
360 millió forint már elment a 2024-es budapesti olimpiai pályázat népszerűsítésére
61 millió forintért vásárolt televíziós spotokkal népszerűsíthette a nyári olimpiai játékok idején a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó Kft., hogy 2024-ben Budapest rendezze meg az eseményt – derült ki a legfrissebb uniós közbeszerzési értesítőből. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.
Így szórják a pénzt az olimpiai pályázatra
Eddig 6,5 milliárd forintot költött el a 2024-es olimpia budapesti pályázatáért felelős cég, most nyilvánosságra került, hogy pontosan mire.
Budapest 2024 olimpiai pályázat
Andy Vajna
Orosz Pál
Yvonne Dederick
Budapest 2024 Nonprofit Zrt.
Event Knowledge Services SA
FTC Labdarúgó Zrt.
Humán Telex Kft.
M-Integrated Solutions
Magyar Olimpiai Bizottság (MOB)
Media Insight Kft.
Médianéző Kft.
PriceWaterhouse
önkormányzat
pályázat
tanácsadás
tanulmányírás