A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány elnöke, Karácsony Mihály (aki a Miniszterelnöki Hivatal tanácsadójaként is ténykedik – a szerk.) szerint lapunk üzleti titkot sértett, amikor szombaton hírül adta: az alapítvány az idén marketingcélokra 1,4 milliárd forintot szán a kormányhű ATV-nek és a kiváló szocialista kapcsolatokkal rendelkező Zolcer János családi érdekeltségének, az Info 24 TV-nek.
Ahelyett, hogy 14 ezer rászoruló üdülését támogatná fejenként százezer forinttal, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány kormánydelegáltak által felügyelt kuratóriuma úgy döntött: a baráti médiával kötne közel másfél milliárd forintos üzletet. A pénzből több mint egymilliárd jutna az ATV-nek, a kiváló szocialista kapcsolatokat ápoló Zolcer János családjának érdekeltsége, az Info 24 TV pedig két lépcsőben összesen 300 millióhoz juthatna. A cél: reklámozni az üdülési csekket.
Ahelyett, hogy 14 ezer rászoruló üdülését támogatná fejenként százezer forinttal, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány kormánydelegáltak által felügyelt kuratóriuma úgy döntött: a baráti médiával kötne közel másfél milliárd forintos üzletet.