Személyek: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [6] Oldalak: 1
Több mint tízmilliót költött hirdetésekre a Megafon Novák Katalinék lemondása óta
Szarvas Szilveszter közösségi oldala költötte a legtöbbet.
Titokzatos milliárdok fűtik a NER-propaganda nehéztüzérségét
Legalább nyolcmilliárd forint érkezett az elmúlt években a kormánypárti influenszereket foglalkoztató, illetve a Fidesz érdekében kampányokat folytató szervezetekhez úgy, hogy az összeg forrásáról semmi sem deríthető ki. Miközben ebből a pénzből olyan hatást gyakorolnak a nyilvánosságra, ami a választás eredményét is befolyásolja. Csak a Megafon egyetlen év alatt kétszer annyi pénzhez jut így, mint amennyi a teljes ellenzék állami kampánytámogatása volt.
Bohár Dániel
Csapó Harold Gábor
Csizmadia László
Deák Dániel
Déri Stefi
Filep Dávid
Kovács István (Alapjogokért)
Rákay Philip
Trombitás Kristóf Keresztély
Aktuális Média Nonprofit Kft.
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Harold Productions
Kövess minket 2022 Kft.
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
Szerencsejáték Zrt.
Szövetség a Polgári Magyarországért Alapítvány
klientúra
média
választások - népszavazás
Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok
Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.
Deák Dániel
Gattyán György
Karácsony Gergely
Márki-Zay Péter
Orbán Viktor
Toroczkai László
Varga Judit
99 Mozgalom
Aktuális Média Nonprofit Kft.
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Facebook
Fidesz
Jobbik
Jogállam és Igazság Nonprofit Kft.
Magyarország Kormánya
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
Mi Hazánk
Mindenki Magyarországa Mozgalom Egyesület
Miniszterelnökség
Momentum
állami/önkormányzati szerződések
civilek
gazdálkodás
hirdetés
kampányfinanszírozás
klientúra
média
támogatás
választások - népszavazás
100 millió forintnál is többért nyomták az arcunkba Deák Dániel házipolitológus Facebook-posztjait
A Deák-posztokra elköltött összeg átlépte a 100 millió forintot. Deák ezzel magánszemélyként az első, összességében pedig az all-time 4. helyen áll a kormány, a Fidesz és az Ez a lényeg nevű ellenzéki „újság” mögött.
Tízmilliókból építi fel és támogatja a kormánypárti megmondóembereket a Megafon Központ
A kormánypárti megmondóembereket képző Megafon Központ ugyan 2020 nyarán már indított egy képzést, hogy hangosabbra csavarja a kormányzati propagandát a közösségi médiában, most pedig újra tréningre hívják a jobboldali influenszereket. Finanszírozásukkal kapcsolatban bőszen mutogatnak adományozóikra, ám hogy a súlyos tízmilliók kitől jönnek be és a központ hogyan gazdálkodik vele, azt sűrű homály fedi.
Negyedmilliárd forint folyt be magánszemélyektől a kormánypárti Megafon Központba
Tavaly nyári indulása után 251 187 348 forint működési támogatást kapott magánszemélyektől a NER-es influenszerek kiképzésére létrehozott kormánypárti Megafon Központ – derült ki a szervezetet működtető társaság pénzügyi beszámolójának mellékletéből.
Találatok: [6] Oldalak: 1