Személyek: |
|
Akták: |
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
A kormánypropaganda után a rendezvényszervezéssel is tízmilliárdokat kaszál Balásy Gyula
Kilenc év alatt 1360 milliárd ment el a Rogán-féle központosított kommunikációra, ebből 1000 milliárd Balásy Gyula cégeihez - írtuk meg mi is nemrég. No de az élet nem csak kommunikációból áll!
Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?
A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Rogán Antal
Lounge Design Kft.
Lounge Event Kft.
Magyar Export-Import Bank (Eximbank) Zrt.
Media Dynamics Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Szerencsejáték Zrt.
Visual Europe Group Kft.
Visual Europe Zrt.
egészségügy
élelmiszeripar
építőipar
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hirdetés
idegenforgalom
infografika
ingatlan
klientúra
közbeszerzés
média
PR
rendezvényszervezés
sport
tanácsadás
túlárazás / pénznyelő
vadászat
választások - népszavazás
Veszprém
Veszprém megye
Kiderült, az állami országimázs cég is 85 milliárdot költött el a kormánykedvenc Balásy Gyula cégeinél
Peres eljárásban volt csak hajlandó kiadni a Visit Hungary országimázs cég az elmúlt öt év eddig közzé nem tett szerződéseit, vagyis, hogy mire költött százmilliárdos állami támogatást. Például csak a kormány reklámkampányait is bonyolító Balásy-cégeknek 85 milliárd forintnyi megbízás jutott.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Rogán-Gaál Cecília
Országimázs Központ
Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt.
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
háttér
ítélet/döntés
kampányfinanszírozás
klientúra
közbeszerzés
média
PR
rendezvényszervezés
túlárazás / pénznyelő
Rogán Antal hivatala három hónap alatt 21 milliárd forint értékben szerződött kommunikációra
Ismét a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól a kormányzati megbízásokat. A legnagyobb értékben, 4,6 milliárd forintért az MVM Csoport 2023–2025. évi komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatainak ellátására szerződtek.
LEGALÁBB 5 MILLIÁRD FORINTBÓL HIRDETTÉK A CSÚSZTATÁST, HOGY A MAGYAROK 97 SZÁZALÉKA ELLENZI A SZANKCIÓKAT
Rogán Antal minisztériumában nézhettünk bele, mennyit költöttek a nemzeti konzultáció eredményének hirdetésére. Volt például fókuszcsoportos kutatás 1,8 millióért - a plakáttervet már itt hiányosnak és túlzónak nevezték, még egy bomba pedig sok lett volna a megkérdezetteknek.
Busásan megéri Rogánnak dolgozni
Kormánypropaganda és állami hirdetések legyártása és terjesztése, valamint rendezvények szervezése. Ezekre kaptak lényegében monopóliumot Rogán Antaléktól Balásy Gyula cégei. És mindez továbbra is óriási üzlet - derült ki a most publikált éves mérlegekből.
Naponta akár 6,5 millió forint közpénz is elmehet a családbarátság népszerűsítésére
Akár bruttó 2 milliárd forintot is elkölthet idén a Kulturális és Innovációs Minisztérium a Családbarát Magyarország kommunikációs és rendezvényszervezési feladataira. 2018-ban volt a Családok Éve, azóta is tart a Családbarát Magyarország programsorozat. A befutó ezúttal is egy olyan vállalkozó konzorciuma lett, akinek százmilliárdos összértékben ad hasonló megbízásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, és aki nyíltan szimpatizál a Fidesszel.
Minden eddiginél többet költöttek Rogánék arra 2022-ben, hogy elmagyarázzák az embereknek, mi is a baj Brüsszellel
Rogán Antal minisztériuma az év végén még gyorsan kötött egy 11,8 milliárdos szerződést a kormánypropaganda gyártására és terjesztésére. Ezzel 2022-ben rekordösszegű megállapodást írtak alá olyan munkákra, amik végeredménye a bombás plakátok áradata. Mindez óriási üzlet.
12 millióért fejlesztették tovább a nemzeti konzultációs oldalt, hogy ugyanolyan rossz legyen, mint előtte
A kormány kedvenc kommunikációs ügynöksége lehajol az apróért is: Balásy Gyula cégei 12 millióért vállalták a brüsszeli szankciók elleni konzultáció online kitöltő felületének fejlesztését. Kár, hogy alapvető, filléres biztonsági elemeket sem tartalmazott. A konzultáció ára a 7,5 milliárdot közelíti, de nem tudni, minden benne van-e, mert a kormányzat megtagadta a részletes adatok kiadását a hvg.hu-nak. Grafikonokon mutatjuk viszont a konzultáció „eredményeit".
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Rogán Antal
Lounge Design Kft.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
gazdálkodás
háttér
hirdetés
klientúra
közadat
média
PR
támogatás
túlárazás / pénznyelő
Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre
Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.
Hold Reklám Kft.
Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnökség
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Publimont Kft.
Radio Plus Kft.
Szerencsejáték Zrt.
TV2 Média Csoport Zrt.
átláthatóság
gazdálkodás
háttér
hirdetés
klientúra
média
támogatás
túlárazás / pénznyelő