language

Helyek:

Heves megye highlight_off

Kulcsszavak:

közbeszerzés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [65]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>

Feljelentést tett az Integritás Hatóság a volt Paks-ügyi miniszter, Süli Jánosék tehén nélküli tehenészete miatt

Egy ötvenezer forintos, egy évvel a rajta szereplő dátum után vásárolt számlával bizonyítaná Süli János családi cége, hogy valódi munkára kapta az EU-pénzt, miközben a tehenészetben nem találtak a vizsgálat vezetői sem teheneket, sem mezőgazdasági munkára utaló jelet.

Méteres gaz borítja a 20 millióból épült mezőszemerei sportpályát

Hét évvel ezelőtt húszmillió forintos beruházást ígért a Heves megyei Mezőszemere önkormányzata a lakosoknak. A pénzt sportpálya felújítására költötték, ám nem haladt minden a tervek szerint. Az akkori polgármester javaslatára a falu vezetése annak ellenére kifizette a kivitelezőt, hogy nem sikerült végére érni a munkálatoknak. A projekt azóta sem fejeződött be, jelenleg vállig érő gaz és háló nélküli kapuk fogadják az odalátogatókat. Az önkormányzat pedig eléggé ráfizetett a történetre: a Belügyminisztérium egy ellenőrzést követően visszakérte a 20 milliós támogatást, azok kamataival együtt. Videóriport!

Süli exminiszter családi cége ügyében kutakodik a korrupcióellenes hatóság

Az Integritás Hatóság élénken érdeklődni kezdett a Süli János volt miniszter családi vállalkozásának 730 milliós EU-s támogatásával összefüggő közbeszerzési ügyben. Hadházy Ákos képviselő szerint a cég korábban a pénzt szarvasmarhatelep rekonstrukcióra kapta, de ennek máig nincs nyoma.

A Fidesz korrupcióellenes hatósága vizsgálja Süli János exminiszter családi cégének támogatási ügyét

Hadházy Ákos független parlamenti képviselő szúrta ki a Közbeszerzési Döntőbizottság weboldalán, hogy a korrupcióellenes Integritás Hatóság hat beadványt is benyújtott hozzájuk egy bizonyos Biogas Productor kft gyanús közbeszerzési ügyei iránt érdeklődve.

Kecskeméti fideszes körhöz kerül a Nemzeti Vágta állami támogatásának jelentős része

olt fideszes országgyűlési képviselő (jelenleg polgármester) és testvére, valamint a kormánypárttal kitűnő viszonyt ápoló művészek és cégvezetők is fellelhetők a Nemzeti Vágta szervezésében részt vevők között. Na és persze néhány érdekes szerződés és „közbeszerzés”. A magyar lovassport állami támogatásának visszásságait bemutató cikksorozatunk harmadik része.

Fidesz-közeli cég újíthatja fel a négy éve életveszélyes egri Garzonházat

lindult a négy éve életveszélyessé minősített egri Garzonház korlátrendszerének felújítása. A közbeszerzésen csak Fidesz-közeli cégek indultak. A győztes 177 millióért vállalta a munkát, három éve még 43 milliós ajánlat is érkezett a kivitelezésre.

Korrupció gyanúja is felmerül a négy éve életveszélyes egri Garzonháznál

2019-ben mondta ki először szakvélemény, hogy életveszélyes az egri Garzonház korlátrendszere. 2022-ben a városi vagyonkezelő cég egy előtetőt építtetett az épület elé, miután a hatóság azonnali beavatkozásra kötelezte az önkormányzatot. A helyi DK és MSZP szerint a munkát egy NER-közeli cég végezte, korrupciógyanús módon, a városvezetés pedig elhallgatta az ügyet. Az önkormányzat azt ígéri, októberben elindulhat a korlátrendszer felújítása. A vagyonkezelő cég pedig a munka elhúzódása miatt büntető feljelentést tervez tenni.

Ugyanazok a cégek nyerik a zöldterület-gondozásra kiírt tendereket a fővárosi kerületek felében

Ahol pedig nem, ott az önkormányzat saját cége végzi a munkát. Szakmai tudás, évek alatt kiépített eszközpark, politikai kapcsolatok, versenytársak nélkül vagy álversenytársakkal megpályázott tenderek: ezek a nem a piaci szférában elért üzleti siker titkai Magyarországon.

A foci, a kosárlabda, a jégkorong és a röplabda után a borsodi motorsport is a NER-elité lett

Tovább növekszik az a sportbirodalom, amelybe két évvel ezelőtt szállt be az ország hatodik leggazdagabb embere, Szíjj László.

Budapest-Hatvan: 160 milliárdot költöttünk erre a vonalra, mégis cammognak a vonatok

120 km/órás sebességre tervezték, Gödöllő és Aszód között mégis 90-nel ballagnak a vadiúj vonatok 8 hónappal az átadás után is. A 160 milliárd forintos projektben nem gyorsult a vonat a tervezett sebességre, a miértekről hallgat a Lázár János vezette minisztérium. Pedig az átadáskor az azóta menesztett Vitézy Dávid arról beszélt: a fejlesztésnek az volt a célja, hogy a szakaszon a vonatok gyakrabban közlekedjenek, az utasok pedig minőségibb körülmények között utazhassanak.
Találatok: [65]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>