language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
közbeszerzés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [232]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Van az a pénz

Mészáros Lőrinc az idén annyi pénzt vehetett ki osztalékként a cégeiből, hogy az már a magyar állami költségvetésben is szemmel jól látható tétel lenne. A közbeszerzések csupán ebben az évben is sokmilliárdos osztalékokat fialtak más NER-közeli vállalkozóknak is.

NEREDETI TŐKEFELHALMOZÁS - HOGYAN LETTEK MILLIÁRDOSOK FIDESZES KÉPVISELŐK ÉS A ROKONAIK?

Ahol a magyar állam és a magyar álom összeért: 2010 után néhány év alatt gigantikus cégbirodalmak nőttek ki a semmiből, elképesztő vagyonok halmozódtak fel, és pártbürokraták váltak nagytőkésekké.

Nem biztos, hogy Balásy Gyula cégei nyerik a korrupció elleni kommunikációs tendert - Az Integritás Hatóság kommunikációs vezetőjét kérdeztük

Mehlhoffer Tamást, az Integritás Hatóság kommunikációs vezetőjét kérdeztük arról, hogyan kerültek a korrupció elleni tenderbe Balásy Gyula cégei.

A kormánypropaganda után a rendezvényszervezéssel is tízmilliárdokat kaszál Balásy Gyula

Kilenc év alatt 1360 milliárd ment el a Rogán-féle központosított kommunikációra, ebből 1000 milliárd Balásy Gyula cégeihez - írtuk meg mi is nemrég. No de az élet nem csak kommunikációból áll!

1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta

A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

A külsős költségek ötödét a Rogán-féle kommunikáció vitte el a Diákhitel Központnál

Magyar Péter vezérigazgatói kinevezése után jelentősen csökkent a kommunikációs szerződések értéke.

Hova tűnik a pénz, ha tényleg mindent hatszorosan túláraznak Rogánék?

Miután Magyar Péter három-hatszorosan túlárazott állami kommunikációs költésekről beszélt, megnéztük, mennyi extraprofitja van az érintett cégeknek, és mi lehet a pénz útja.

Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?

A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.

A cég, amely befolyásos hazai és nemzetközi támogatókkal tarolta le a hazai influenszerpiacot

A Post For Rent nevű cég az influenszermarketing bevételeinek akár a felét is magáénak tudhatja az elmúlt években. Az alapítók NER-közeli vállalkozók.
Találatok: [232]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>