language

Kulcsszavak:

kampányfinanszírozás highlight_off
közbeszerzés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [60]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>

Brutális összeget visz el a konzultációs kampány, 20 milliárdnál is több mehet el idén kormánykommunikációra

Zajlik a nemzeti konzultáció a kötelező kampányfelhajtással együtt, bár a szuverenitásvédelminek nevezett törvényt már meg is szavazta az Országgyűlés kormánypárti többsége. Novemberben újabb, jelentős megbízást kapott a nyíltan a Fidesszel szimpatizáló Balásy Gyula két cégén keresztül, ez idén már a negyedik milliárdos értékű munkája a Miniszterelnöki Kabinetirodától – kizárólag a plakátkampányos megbízásokat tekintve

Kiderült, az állami országimázs cég is 85 milliárdot költött el a kormánykedvenc Balásy Gyula cégeinél

Peres eljárásban volt csak hajlandó kiadni a Visit Hungary országimázs cég az elmúlt öt év eddig közzé nem tett szerződéseit, vagyis, hogy mire költött százmilliárdos állami támogatást. Például csak a kormány reklámkampányait is bonyolító Balásy-cégeknek 85 milliárd forintnyi megbízás jutott.

Rogánék egyelőre nem tudják ráhúzni az ellenzékre a tiltott kampányfinanszírozást

A „dollár-baloldalazást” igazoló jelentést igyekezett készíteni a Rogán-féle titkosszolgálat, ám eddig nem tudott bizonyítékkal szolgálni arra, hogy az ellenzék pártjait vagy kampányát szabálytalanul finanszírozták külföldi pénzekből.

Az illegális pártfinanszírozás rendszere – ahogy a résztvevők látják, 1. rész

Markában tartja-e a Fidesz az ellenzéket, s ha igen, milyen eszközökkel? Hogy működött egy nagykoalíció a pártfinanszírozás szürkezónájában, és hogy lett annak kizárólagos irányítója a Fidesz? Cikksorozatunk az illegális pártfinanszírozás elmúlt harminc évét mutatja be a rendszer működtetőinek elmondása alapján, és egy demokráciát, ahol még azt is megvásárolhatod, hogy ki legyen a választáson az ellenfeled.

Iskolai notebookok: kormányközeli cég is a beszállítók között

Nem verték nagydobra, hogy mely cégekkel kötöttek szerződést a tanulói és tanári laptopok leszállítására, amelyeket az Európai Unió újjáépítési alapjából akar majd finanszíroztatni az állam. Ezért több helyre is közadatigénylést adtunk be, hogy megtudjuk a részleteket – végül a Klebelsberg Központ válaszolt. A szerződésekben szereplő műszaki leírások alapján a notebookok egérrel, táskával, operációs rendszerrel és jótállással együtt kerültek darabonként átlagosan bruttó 300 ezer forintba. A nyertes cégek között – amelyek összesen 27 milliárd forinton osztoznak – megtalálható egy olyan vállalkozás is, amelyeket korábban az Orbán-kormánnyal hoztak összefüggésbe.

Ingyenlaptop aranyáron: ki jár jól az állami pályázattal?

Kampánycélokra használtak fideszes politikusok egy diákokat és tanárokat informatikai eszközökkel kisegítő pályázatot. A beszerzés részleteit takargatják, de a boltban bárki vehet olcsóbban gépeket, mint amennyit az állam átlagosan költ a laptopokra.

Ingyenlaptop aranyáron: ki jár jól az állami pályázattal?

Kampánycélokra használtak fideszes politikusok egy diákokat és tanárokat informatikai eszközökkel kisegítő pályázatot. A beszerzés részleteit takargatják, de a boltban bárki vehet olcsóbban gépeket, mint amennyit az állam átlagosan költ a laptopokra.

Termálvízben, egy szál fürdőgatyában dönthettek közbeszerzésekről Boldog Istvánék

Úgy tűnik, a meghívásos közbeszerzési pályázatok leosztásában, az előre megbeszélt sikerekben, a visszacsurgatott pénzekben olyan szintű vadnyugati viszonyok alakultak ki Szolnok megyében, hogy a botrány akár egy fideszes országgyűlési képviselőt is magával ránthat. Ügyészségi nyomozás indult, egy ember nyomkövetőt kapott, 4 embert letartóztattak, köztük a kormánypárti parlamenti képviselő jobbkezét. Hogy működött a rendszer? És kik a főszereplők? Elmeséljük.

Uniós pénzből majdnem 4 milliárdért népszerűsítjük az országot külföldön

Nettó 3,92 milliárd forintért fogja elvégezni a Magyarország nemzetközi kommunikációját a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. – olvasható a közbeszerzési adatbázisban található összefoglalóban. A pénteken nyilvánosságra hozott csütörtöki összegzés szerint Balásyék Lengyelország, Románia, Németország, Oroszország, az Arab-öböl menti országok, az Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína területén fogják elvégezni "kreatív és tartalomfejlesztési, médiaügynökségi, PR és online szolgáltatási" feladatokat, vagyis az ország nemzetközi szintű népszerűsítéséért felelnek majd. A tenderen egyedüliként a New Land és a Lounge Design indult, így nem volt sok konkurensük.
Találatok: [60]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>