Kulcsszavak: |
|
Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Felébredt téli álmából a Szerencsejáték-cég, rögtön kiszórt 639 milliót a szokásos körnek
Az állami szerencsejáték-pénzből sok régi ismerősnek jutott: a Nobilis-család vitorláspartnerének cége 210 milliót, az ATV volt igazgatósági tagjának vállalkozása 100 milliót kapott. De jutott a pénzből az Ismerős Arcok basszusgitárosának, egy balatonkenesei jachtklubnak, horgászegyesületnek, repülős alapítványnak és két magántőkealap-érdekeltségű cégnek is.
Csetényi Csaba
Galambos Nándor
Krskó Tibor
Mészáros Lőrinc
Nobilis Kristóf
Nobilis Márton
Rogán Antal
Rózsa István
Weöres Szabolcs
Aréna Média Consulting és Sportmarketing Kft.
ATV Zrt.
Balatonfői Yacht Klub Kft.
Béta Magántőkealap
Búzakalász 66 Kft.
Élvehal Horgász
Epicure Events Kft.
Fehérvári Fesztivál Kft.
Hangos Szó Kft.
Hazai Termék Kft.
HGY Invest Kft.
Hightide23 Kft.
Jupiter 888 Magántőkealap
Kod Media Kft.
Kultúra 2008 Művészeti és Szolgáltató Kft.
Kultúra a Magyarságért Nonprofit Kft.
Magyar Repülőterekért és Repülésért Alapítvány
Magyar Szabadidősport Szövetség
Magyar Szőlő- és Borkultúra Kft.
Nagycsaládosok Országos Egyesülete
Rákóczi Szövetség
Rózsa Records Kft.
Salalala Kreatív Nonprofit Kft.
Sport
Szerencsejáték Service Nonprofit Kft.
Szerencsejáték Zrt.
Túra és Rendezvényszervező Egyesület
állami / önkormányzati vállalat
átláthatóság
civilek
élelmiszeripar
hajózás
háttér
kereskedelem
klientúra
kultúra - művészet
média
mezőgazdaság
műsor / filmgyártás
rendezvényszervezés
repülőtér / légügy
sport
szőlő - borászat
támogatás
tőkealap
Balatonkenese
Veszprém megye
Az első idei nemzeti konzultációt 7,2 milliárd forintért reklámozta a kormány
Vaskos költségtérítésért, ráadásul szinte olvashatatlanná homályosított, optikai karakterfelismerő programmal nem digitalizálható dokumentumok formájában volt csak hajlandó kiadni a Miniszterelnöki Kabinetiroda, mekkora összeget és milyen cégeknél költött az adófizetők pénzéből az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” üzenetű kormányzati reklámkampányokra. Munkatársunk sziszifuszi munkával összesítette az adatokat: az áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartó kampány során összesen 7,2 milliárd forintot költöttek. A Mészáros Lőrinchez került Mediaworksnek 2 milliárd, Tombor András médiacégének 860 millió, Andy Vajna tévéjének és rádiójának összesen 510 millió, Habony Árpád lapjainak 260 millió forint jutott az első idei nemzeti konzultáció reklámbüdzséjéből, de több mint 100 millió forintot költöttek a Népszavánál és az ATV-nél is.
Augusztusban 1,7 milliárd forintot költöttünk a kvótakampányra és kormányközeli sajtóra
Korábban sem sajnálta a pénzt a kormány a menekült- és migránsellenes hangulatkeltésre, de a kvótanépszavazás közeledtével még magasabb fokozatba kapcsolták a propagandavonatot. Augusztusban nettó 1,7 milliárd ment el ilyen hirdetésekre, és szokás szerint kormányközeli cégek kaszáltak. A TV2, a KOD Media, a Mediaworks és a Habony-birodalom mellett augusztusban a Garancsi István érdekeltségébe tartozó ESMA is jól járt, nettó 172 millió forintot kapott a villanyoszlopokra kihelyezett hatezer reklámtábláért.
Kvótareferendum kommunikációja
Habony Árpád
Krskó Tibor
Rogán Antal
Fidesz
Kod Media Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
átláthatóság
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
média
Találatok: [3] Oldalak: 1