Intézmények: |
|
Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Érik a vasúti privatizáció terve, a NER-milliárdosok pedig már dörzsölhetik a tenyerüket
Az autópálya-üzemeltetéshez hasonlóan koncessziós megoldással vonhat be tőkét a kormány a vasútfejlesztésbe. A vasút magánosítására készült ötletbörzének egy szűk kör lehet a nyertese.
Hernádi Zsolt
Lázár János
Mészáros Lőrinc
Szalay-Bobrovniczky Kristóf
Tiborcz István
Alstom
Dunakeszi Járműjavító Kft.
Építési és Közlekedési Minisztérium
Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt.
GYSEV Cargo Zrt.
Magyar Olajipari (MOL) Nyrt.
Magyar Vagon Invest Zrt.
MÁV
MÁV Vagon Kft.
PETROLSPED KFT.
Raaberbahn Cargo GmbH.
Strabag Vasútépítő Kft.
Talgo
V-Híd Zrt.
Waberer’s International Nyrt.
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hitelezés
jármű / gépgyártás
klientúra
koncesszió
privatizáció
rokonok
tőkealap
vasút
Afrika
Ausztria
Ázsia
Egyiptom
Európa
Kína
Magyarország
Oroszország
Spanyolország
Évek óta tudták - A kormányt nem zavarta - Sosem volt titok
Lázár János máris letette a fegyvert, pedig két hónapon át fűrészelhetné az OLAF-jelentést.
- A kormány vajon érdemben nekimegy az M4-es metrót építő nagy cégeknek? – Kárment vagy csak kampányol?
- Az Orbán-kabinet majdnem 200 milliárd forintot kifizetett a „tolvajoknak”, és nem jött rá, hogy baj van.
Budapesti metró-ügyek: feljelentés, korrupciógyanú, az üzemszerű működésnek pedig vége
Ritka eset, de a 4-es metró kapcsán egyetért Lázár János és Tarlós István. A kormány és a főváros is úgy gondolja: az utóbbi évtized legnagyobb korrupciógyanús ügye, ami a 4-es metró beruházása körül zajlik, s ami miatt több tízmilliárd forint EU-s pénz visszafizetésére kötelezheti Brüsszel Magyarországot.
Találatok: [3] Oldalak: 1