Intézmények: |
Lounge Design Kft.
Jobban fizet a NER-nek a Szerencsejáték Zrt., mint a lottó ötös
Három forintból kettő kormányközeli cégeket gazdagíthatott az első félévben az állami vállalat szerződéslistája szerint, amelyhez nem volt könnyű hozzájutni.
Így működik egy kamara, amely nem akar a kormány által kicsinált orvosi kamara sorsára jutni
Boldog összefonódásban dolgoznak az Orbán-rendszer udvari kamarái és a rendszer csókosai. Kormányközeli cégekkel üzletelnek, és a kormány kritikája helyett legfeljebb az ellenzéki szereplőket támadják.
Áder János
Balásy Gyula
Fauszt Zoltán
Győrffy Balázs
Jászai Gellért
Mihalovics Péter
Navracsics Tibor
Palkovics László
Parragh László
Rogán Antal
Rókusfalvy Pál
Tóth Gábor Szilárd
4iG Nyrt.
Antenna Hungária Zrt.
ELMS Informatikai Zrt.
Fidelitas
Ideona Zrt.
Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány
Lounge Design Kft.
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Magyar Szakmai Kamarák Szövetsége
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
New Land Media Kft.
Nexius Informatikai Zrt.
Pannon Térség Fejlesztéséért Nonprofit Kft.
Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft.
háttér
hirdetés
informatika
klientúra
média
mezőgazdaság
PR
rendezvényszervezés
szőlő - borászat
tőkealap
vendéglátás
112,9 milliárd forintot osztott ki tavaly a Rogán Antal alá tartozó hivatal kommunikációra és rendezvényekre
Újabb keretmegállapodás érkezik, nyertese egy nyíltan a Fidesszel szimpatizáló üzletember.
2014-ben, takarékossági okokkal indokolva állították fel a Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalt.
A szervezet tavaly három nagy keretszerződése terhére több mint 110 milliárd forintnyi megbízást osztott ki.
Mindössze néhány hónappal az országgyűlési választások előtt a hivatal újabb keretszerződést ítélt oda, így egy esetleges kormányváltást követően is egy nyíltan Fidesz-szimpatizáns üzletember cége hozhatja tető alá legalább ezer állami szervezet rendezvényeit.
Balásy Gyula
Balásyné Katona Helga
Rogán Antal
Rókusfalvy Pál
Szabad Tamás
Antenna Hungária Zrt.
Lounge Design Kft.
MEDIATOR GROUP Kft.
Moonlight Event Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
p2m Informatika Kft.
Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft.
Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Kft.
Valton-Sec Zrt.
Visual Europe Group Kft.
hirdetés
klientúra
közbeszerzés
PR
rendezvényszervezés
versenykorlátozás - kartell
Balásy Gyula cégei taroltak a kormánykommunikációban: egy negyedév – 22 milliárd
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) 46 darab, tavaly utolsó negyedévében lebonyolított kommunikációs tárgyú közbeszerzés eredményét jelentette meg Közbeszerzési Értesítő január 25-i számában, és nem nagy meglepetésre mind a 46 darab, médiavásárlásról és -tervezésről szóló feladatot a Balásy Gyula tulajdonába tartozó médiaügynökség, a New Land Media vitte el, konzorciumban a szintén Balásy-féle reklámügynökséggel, a Lounge Designnal.
Balásy Gyula
Államadósság-kezelő Központ
Antenna Hungária Zrt.
Jogállam és Igazság Nonprofit Kft.
Lounge Design Kft.
MÁV
Miniszterelnökség
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
Petőfi Irodalmi Ügynökség Nonprofit Kft.
állami/önkormányzati szerződések
hirdetés
klientúra
közbeszerzés
média
Az állampárti propaganda tette sokszoros milliárdossá a rejtőzködő Balásy Gyulát
Vannak-e még Mészáros Lőrincek, akiknek úgy bejött a Fidesz-kormányzás, mintha hetente lenne ötösük a lottón? Vannak, róluk indítunk egy sorozatot. Itt van például B., aki pár év alatt a 85. leggazdagabb magyar lett, bár ezt megpróbálja eltitkolni. Balásy Gyula története tökéletesen mutatja meg, hogy az állampárt hogyan számolta fel a versenyt és játszott ki rengetegszer 10 milliárd forintot a kiválasztott cégnek, óriási haszonhoz juttatva ezzel az egyedüli tulajdonost.
4208 millió forint osztalékot termeltek a kormánypropagandás cégek Balásy Gyulának
Rekordot döntött Balásy Gyula a kormánypropagandát kommunikáló cégeivel: a New Land Media Kft.-je tavaly 70 milliárd 428 millió forintos nettó értékesítés mellett 3 milliárd 93 millió forintos adózott eredményt tett le a asztalra, a Lounge Design Kft. pedig 10 milliárd 83 milliós bevétel mellett 1 milliárd 433 millió forintos nyereséget hozott össze.
Újabb milliárdok mennek a vadászati kiállítás meg az eucharisztikus kongresszus szervezésére
A járványhelyzet, illetve az azzal párhuzamosan kialakult gazdasági nehézségek ellenére sem számít a közpénz, ha a kormánynak kedves rendezvényekről van szó.
Vadászati világkiállítás
Áder János
Balásy Gyula
Bessenyei István (Valton)
Joó István
Rogán Antal
Szijjártó Péter
Antenna Hungária Zrt.
Egy a Természettel Nonprofit Kft.
Külgazdasági és Külügyminisztérium
Lounge Design Kft.
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Moonlight Event Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
Valton-Sec Zrt.
állami / önkormányzati vállalat
állami/önkormányzati szerződések
hirdetés
klientúra
média
Titkolják, hogy mekkorát kaszáltak eddig a raktárkoncerteken a NER kedvenc vállalkozói
A koncertek nemcsak a nehéz helyzetbe került művészeket segítik, hanem a legfelsőbb körökbe bekötött alvállalkozókat is. Bár közpénzről van szó, a köznek csak a finanszírozásig van köze hozzá.
A NER rátelepszik a videójátékosokra is
Az esporttól a gémer magazinokig: az utóbbi időben felgyorsult a videójátékos cégek közeledése a kormányközeli szereplők felé. A piac egyre növekszik, és előbb-utóbb komoly pénzeket mozgat majd meg. A történetben más területekről ismerős cégek nevei is felbukkannak.
Czupy Dániel
Fabó György
Mocsai Norbert
Tischler Márk
Antenna Hungária Zrt.
Atmedia Kft.
BestByte
Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület
Esport1 Kft.
Lounge Design Kft.
Magyar E-sport Szövetség (Hunesz)
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
OTT-ONE Nyrt.
Trendency Online Zrt.
Valton-Sec Zrt.
Wolf Health Kft.
informatika
klientúra
közbeszerzés
A nagy raktárkoncerttrükk: segítségbe csomagolt NER-nyomulás
Hetek óta zajlanak a raktárkoncertek, amelyekkel a Covid-járvány miatt nehéz anyagi helyzetbe került könnyűzenei iparágat próbálja segíteni a kormány.
A lebonyolítás körül megmagyarázhatatlan furcsaságok vannak, például a helyszínt, a felvételeket sorsát, a pénzelosztást vagy épp a programról szóló NER-es belső döntéshozatalt illetően.
Mivel ez a program a közvélemény szeme előtt zajlik, most jól látszik, hogy az állam hogyan téríti el a piaci alapú rendezvényszervezést a NER-cégek felé, és hogyan rendeli alá a szakmai kérdéseket a területszerzésnek.
A kulcsszereplő a területen még újoncnak számító, de máris tízmilliárdokkal kitömött állami Antenna Hungária és egy vele együttműködő, egyre növekvő magáncég.