Helyek: |
|
Akták: |
Találatok: [6] Oldalak: 1
„Fideszes cégtől” akar buszokat venni a BKV
A Demokratikus Koalíció arra szólította fel a BKV-t, hogy ne az Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft.-től vásároljon metrópótló buszokat.
Tarlós: Nincs generális metróügy
Az ellenzék vizsgálóbizottságot követelt az elmúlt napok metrós problémái miatt, a többség leszavazta az indítványt a fővárosi közgyűlés ülésén, mondván, nincs generális metróügy. A kassza kulcsa nem nálunk van
– utalt a főpolgármester arra, hogy a kormány miatt többször halasztani kellett a metrópótló buszok beszerzését, és a felújítás finanszírozása is bizonytalan.
Tarlósnak elege van Lázárból
Csak arról szólt Tarlós István pénteki elsősorban az M3-as felújítását érintő tájékoztatója, akinek a nevét nem ejtette ki: Lázár Jánosról. A főpolgármester szerint a miniszterelnökséget vezető miniszter tények helyett hisztérikusan vagdalkozik, miközben valódi segítséget nem nyújt a metró felújításához. Én hazudok? – kérdezte a láthatóan elkeseredett főpolgármester.
Elkaszálták a metrópótlóbusz-tendert
A Közbeszerzési Döntőbizottság szerdai határozatával megsemmisítette a BKK metrópótlóbusz-tenderét. A BKK azt fontolgatja, hogy bírósághoz fordul, Tarlós pedig azt, hogy a főváros mégis inkább buszt vásárol a kormány által erőltetett kiszervezés helyett.
Fideszesek lobbiharca bénítja a metrópótlóbusz-tendert
Egyre abszurdabb fordulatokat vesz a 3-as metró felújítása idejére tervezett 150 darabos metrópótló buszflotta működtetésének az ügye. Legutóbb Varga Mihály gazdasági miniszter jelentette ki, hogy Tarlós István nem tudja az akaratát érvényesíteni a BKK felett, hiába szeretné, hogy magyar buszok pótolják majd a metrót, aztán a BKK tette helyre a minisztert, hogy ez nem így van. Totális szereptévesztés, teljes káosz, érdekkörök kavarása tapasztalható.
Gyanús metrópótlás
A korábbi hírekkel ellentétben már idén novemberben-decemberben megkezdődhet a 3-as metró felújítása, a több évig tartó munkálatok idején pótlóbuszok közlekednek majd, az üzemeltetés körülményei azonban nem ismertek. Az egyik közlekedési szakszervezet mutyitól tart, előfordulhat, hogy a BKV helyett drágább szolgáltatást nyújtó külső vállalkozókra bíznák a pótlást.
Találatok: [6] Oldalak: 1