Lapok: |
|
Intézmények: |
Találatok: [5] Oldalak: 1
Bejött a 2Rule Mészároséknak: minden negyedik forint nyereséggé vált
434 millió forint árbevételt könyvelt el Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos saját márkás sportruházati érdekeltsége, a Magyar Sportmárka Zrt. tavaly.
Még mindig nem sikerült megnyitni Mészáros Lőrinc 2RULE-boltját
Kővári Ágnes, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a 2RULE nevű márkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója az Origónak augusztus elején adott interjúban azt mondta:
a webshopot és a budapesti márkaboltunkat egy időben, egy kampányra építve együtt szeretnénk útjára indítani, valamikor augusztus végén, szeptember elején.
Médiahatóság: nem volt reklám a 2Rule-jelvény az állami médiában
A Médiatanács megállapította, hogy a jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető.
Karácsonyfára is szállhat a 2RULE
Ha Mészáros Lőrinc úgy akarja, jöhetnek a 2RULE-karácsonyfadíszek, a 2RULE-videójátékok és a 2RULE szakmai képzések.
Íme az MTVA és a 2rule szerződése: nem kap pénzt az állami média Mészáros Lőrinc márkájának reklámozásáért
Nem kell pénzt fizetnie azért a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, miután a felek bartermegállapodást kötöttek. A 2rule garantálja például, hogy bérbe ad termékeket az MTVA-nak, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek.
Találatok: [5] Oldalak: 1