language

Intézmények:

Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. highlight_off
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>

Az Orbán Ráhelt interjúvoló dizájnlap 89 millió forintot kapott a Batthyány Lajos Alapítványtól

Közel százmillió forintos támogatást kapott a Hype and Hyper online dizájnmagazin a Batthyány Lajos Alapítványtól, amely a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától érkező támogatásokat osztotta tovább. A többmilliárdos, sehol meg nem hirdetett támogatási programból jellemzően kormányközeli álcivil szervezeteket stafíroztak ki. A Hype and Hyper most Orbán Ráhel frissen megnyitott bababoltjáról készített lelkendező interjút.

A felszámolói piacot is kiszervezte magának a NER-elit

Mészáros Lőrinc, Jellinek Dániel vagy Rogán Antal környezete is jól járhat a felszámolók kiválasztásával. Az eljárás tisztaságát részben már egy bírósági ítélet is megkérdőjelezte.

Vendéglátósok segítése helyett egy turisztikai portálra osztották ki az EU-s koronavírus alap 630 millióját

A koronavírus-járvány okán kapott több mint 1,7 milliárd forintos uniós támogatásból 23 céget, illetve egyéni vállalkozót segített a Magyar Turisztikai Ügynökség. A pénzből az MTÜ gyakorlatilag a saját alapítványának osztott ki 630 millió forintot. A maradékot állami szervezetek, balatoni borászok, valamint pár budapesti elitétterem tulajdonosa kapta. Az adatok alapján kapott az összegből az Orbán Ráhel-közeli Magyar Divat & Design Ügynökség is, igaz, azt még az Európai Unióval sem közölte az MTÜ, hogy mennyit.

Showtime augusztus 20-án: minden idők legnagyobb és legdrágább nemzeti ünnepe jön

Többnapos, országos dínom-dánom várható augusztus 20. körül – elsőre úgy tűnhet, hogy sokszorosan bepótolná a kormány a tavaly a járvány miatt elmaradt nemzeti ünnepet, csakhogy már 2020-ra is ilyet terveztek, és ezt hivatalosan csak áttolták 2021-re. A Szent István Napokra keresztelt monstre állami fesztiválon mindent felvonultatnak a sörtől és Ákostól a katonai légiparádén át a tűzijátékig. A rongyrázásnak persze ára van: a rendezvénysorozatra nettó 5,5 és 7,9 milliárd forint közötti összeget költenek el.

Orbán Ráhel barátnője kioszthatott újabb 165 milliót

Tizenegy ígéretes divat- és dizájnipari projekt megvalósulásához biztosít üzleti képzést, szakmai mentorálást és befektetési lehetőséget egy új program. A szervezők célja, hogy az ágazat fellendítése érdekében hazánkban is létrehozzanak egy értékteremtő divat- és dizájnipari startup közösséget – írja az MTI az M1 alapján.

270 milliós morzsa hullott Rogán favoritjának

A Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal újabb megbízásokkal látta a brüsszelezős, sorozós kampányokat is jegyző Balásy Gyula cégeit. A Kaposvár és az M7 közötti szakasz fejlesztésénél a reklámkampányok tervezését, lebonyolítását, a médiavásárlást Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. kapta. Mindkét cég annak a Balásy Gyulának az érdekeltsége, aki az utóbbi években a kormány kedvenc kommunikációs ügynöke lett, sora nyeri a megbízásokat.

Az Orbán-kormány egymilliárd közpénzt vág Orbán Ráhel barátnőjéhez

Orbán Viktor kormánya egymilliárdot ad az Orbán Ráhel barátnője irányította ügynökségnek fesztiválok támogatására.

Ez a „magyar divat”: Mire költik az egymilliárd forintot? Hogyan kerültek az Istenhegyi úti villába?

Pénteken hozta a Magyar Közlöny, hogy „a magyar kormány a turisztikai ügynökség alatt működő Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt.-be fektet egymilliárd forintot a magyar divat- és designipart átfogó, megújító fejlesztési feladatok hosszú távú koncepciójának megvalósítása érdekében”.
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>