Akták: |
|
Intézmények: |
Találatok: [6] Oldalak: 1
A Simicska-média tündöklése és bukása
A Magyar Nemzet és a Heti Válasz eladásával vagy megszüntetésével és a Lánchíd rádió bezárásával (az októberben lejáró frekvenciaengedélyt nem hosszabbítják meg, ha minden igaz), úgy tűnik, Simicska Lajos egy időre biztosan kiszáll a magyar médiapiacról, ami pedig elég régóta elképzelhetetlen volt a jelenléte nélkül.
A TV2 eladása
Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi
Jobbikos plakátolás Simicska felületein
Orbán-Simicska háború
Fonyó Károly
Liszkay Gábor
Nyerges Zsolt
Simicska Lajos
Advenio Zrt.
B-Reklám Kft.
ClassFM rádió
Fidesz
Hung-Ister Zrt.
Mahir
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Megapolis Media Zrt.
TV2 (televízió)
állami/önkormányzati szerződések
háttér
hirdetés
klientúra
média
nyomásgyakorlás
Debrecenben folytatódik az oszlopper
A polgári törvénykönyv (Ptk.) előírásaiba ütközik a fővárosi önkormányzat fellebbezése az úgynevezett hirdetőoszlopperben – jelentette ki lapunk kérdésére Magyar György. A Magyar Nemzettel közös tulajdonosi körhöz tartozó Mahir Cityposter Kft. jogi képviselője elmondta: holnap a Debreceni Ítélőtáblán folytatódik a gazdasági per, amelyben ellenkérelmet nyújtottak be.
A haverok megúszhatják a plakátadót
Október elején még úgy nézett ki, hogy a kormány teljesen be akarja tiltani a köztéri reklámozást, vagyis – pár héttel az egész országot beborító menekültellenes plakátkampány után – le akarja szereltetni az összes óriásplakátot. Miután megszereztük az erről szóló javaslatot, Lázár János is beismerte, hogy a kormány fontolóra vette az ötletet, hogy teljesen plakátmentesíti az országot.
Simicska megnyerte az oszlopháborút első fokon
Simicska Lajos cégének adott igazat a bíróság első fokon. A Fővárosi Önkormányzat eszerint jogtalanul bontotta fel tavaly a hirdetőoszlopokról szóló szerződését a Mahirral - mondta az Indexnek Puskár Anett, a Mahir tanácsadója.
Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?
A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.
Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi
Simicska-közeli cégek állami megbízásai
Fonyó Károly
Habony Árpád
Nyerges Zsolt
Rogán Antal
Schváb Zoltán
Simicska Lajos
Simon Zsolt
Yvonne Dederick
A-Plakat Kft.
Bell & Partners Kft.
BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt.
ClassFM rádió
EchoTV
Euro AWK Kft.
Euro Publicity Kft.
Fidesz
Hamu és Gyémánt Kft.
Heti Válasz Kft.
HG 360 Reklámügynökség Kft.
HírTV Zrt.
Hung-Ister Zrt.
I.M.G. Inter Media Group Kft.
Initiative Media
JCDecaux SA
Közép-Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP)
Lánchíd Rádió
Magyar Nemzet
Magyar Nemzeti Bank (MNB)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Mahir
Mahir Cityposter Kft.
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Metropol (újság)
MTM SBS
Music FM rádió
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
NeoFM rádió
Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség (OHÜ)
Publimont Kft.
SonitusMedia
Szerencsejáték Zrt.
Théma Lapkiadó Kft.
TV2 (televízió)
Vivaki Hungary Kft.
Young & Partners Kft.
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
forgóajtó
hirdetés
jogalkotás
klientúra
közbeszerzés
média
PR
Simicskáék mégis kiszorították versenytársukat
Gyorsan lépett a kormány: villanyoszlopon nem kampányolhatnak a pártok. A rendeletmódosítás egyértelművé tette, hogy a választási plakát is olyan, mint egy mosóporreklám.
Találatok: [6] Oldalak: 1