language

Intézmények:

Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

392 millió megy el az Európa-liga döntőre, ebből is Balásy Gyula cégei profitálnak

Az ma már nem igazán kérdés, hogy ki nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott egyes közbeszerzéseket, legfeljebb az, hogy pontosan mire mennyit költenek az egyes szervezetek. A hivatal első negyedéves tájékoztatójából többek között kiderült, hogy a Puskás Arénában megrendezésre kerülő foci Európa-liga döntő rendezvényszervezési feladatai 392 millióra rúgnak. A kormánykedvenc Mathias Corvinus Collegium Alapítvány (MCC) pedig 2,4 milliárdot költ rendezvényekre. A kivitelezői feladatokat minden esetben Balásy Gyula cégei kapták.

Az Orbán Ráhelt interjúvoló dizájnlap 89 millió forintot kapott a Batthyány Lajos Alapítványtól

Közel százmillió forintos támogatást kapott a Hype and Hyper online dizájnmagazin a Batthyány Lajos Alapítványtól, amely a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától érkező támogatásokat osztotta tovább. A többmilliárdos, sehol meg nem hirdetett támogatási programból jellemzően kormányközeli álcivil szervezeteket stafíroztak ki. A Hype and Hyper most Orbán Ráhel frissen megnyitott bababoltjáról készített lelkendező interjút.

Másfél milliárdos megbízást kapott Rogán kedvenc hirdetője

Balásy Gyula kommunikációs cégeinek kormányzati megrendeléseit a járványhelyzet se tudja befolyásolni: ezúttal 1,6 milliárd forintos hirdetési csomagot bízott rájuk a Rogán Antal irányította kormányzati propagandaközpont.
Találatok: [3]  Oldalak:   1