Lapok: |
|
Személyek: |
Mészáros Lőrinc
Nagyon megéri Mészáros Lőrincnek dolgozni
Az ágazati átlagnál jóval többet fizetnek alkalmazottaiknak az NER-es építőipari cégek. Más kérdés, hogy az alkalmazottak így is főleg a tulajdonosoknak termelnek jövedelmet.
A kormány mint biztosítási ügynök: vásárlás után eladás Tiborcznak és az osztrákoknak
A tavalyi eladással messzebbre került a többségi magyar tulajdon a biztosítási szektorban, de most legalább Tiborcz István cégbirodalmát sikerül gyarapítani.
Eddig az állam finanszírozta Mészárosék sok ezer milliárdos üzletét, de ígérik, hogy ez megfordul
A koncessziós szerződések arra szolgálnak, hogy a vállalkozók fejlesszenek a későbbi profit reményében, de a magyar autópályák üzemeltetőinek nem kellett várniuk.
Így gyorsan összejön a következő 1000 milliárd is Mészáros Lőrincnek
A felcsúti milliárdos egyik építőipari cége fizikai alkalmazottak nélkül hozott össze közel 51 milliárdos profitot, amit Mészáros Lőrinc ki is vett a vállalatból.
Kampányüzemmódban a NER: Mészáros Lőrinc pár óra alatt döntött 60 milliárdról
A kormányban már nem tartanak attól, hogy a NER-es oligarchák és politikusok gazdagodásáról szóló hírek számukra kedvezőtlenül befolyásolnák egy választás kimenetelét.
Megmutatjuk, hogyan gyűltek a NER-elit ezermilliárdjai
A nyolc leggazdagabb NER-üzletember együttes vagyona a tíz évvel ezelőtt még 50 milliárd sem volt, most viszont már a 2000 milliárd forintot is jóval meghaladja.
Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan
Mészáros Lőrinc és Szíjj László két legfontosabb vállalatának saját tőkéje úgy nőtt durván a nyolcvanszorosára 12 év alatt, hogy közben 130 milliárdot kivettek a cégekből tulajdonosok.
Elfelejtett szólni a versenyhivatal, hogy Mészáros Lőrincé lehet a 40 milliárdos cég
Úgy tűnt, hogy vizsgálódhat a Mészáros-csoport egy felvásárlásánál a GVH, de kiderült, hogy csak adminisztratív ok miatt nem tették közzé a pozitív döntést.
Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival
Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.
Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít
Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.