Akták: |
|
Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Közel 20 milliárdot költöttek Rogánék a szavazók meggyőzésére a választás előtt
A K-Monitor közérdekű adatigénylésére a Rogán Antal-féle kabinetiroda közzétette 2022-es szerződéseit, amelyekből kiderül, sokba került az országnak a választást megelőző propaganda. Az adatok szerint 2022 áprilisáig, vagyis az országgyűlési választások előtt 19,6 milliárdot költöttek „kék hirdetéses” és népszavazási hirdetésekre.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Király Nóra
Kobza Miklós
Nyitrai Zsolt
Szabó Krisztián Szilárd
Szabó László
civil út
Digitális Kutatások Intézete
Fiatal Családosok Klubjának Egyesülete
Fiatalok a Polgári Magyarországért Egyesület
Ficsak 11 Alapítvány
Kommentár Alapítvány
Mindennapok Női Szemmel Egyesület
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Női Erőforrás Társaság Egyesület
Szent István Intézet
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
hirdetés
kampányfinanszírozás
klientúra
média
túlárazás / pénznyelő
választások - népszavazás
Mostanáig kellett várni, hogy kiderüljön, kiket támogatott idén Rogán a pénzünkből
Bár a jogszabály szerint a megkötés után hatvan nappal kéne, idén először novemberben tette közzé a Rogán-féle Kabinetiroda a 2022-es szerződéseit - és azt is csak azután, hogy a K-Monitor közérdekű adatigénylést nyújtott be nekik. Egészen mostanáig kellett várni, hogy kiderüljön: a választások előtt összesen 19,6 milliárdot költöttek kék hirdetéses és népszavazási hirdetésekre, és ehhez jön még hozzá a legújabb "bombás kampány" 7,8 milliárdja.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Király Nóra
Nyitrai Zsolt
Rogán Antal
Civil Út Alapítvány
Digitális Kutatások Intézete
Fiatal Családosok Klubjának Egyesülete
Fiatalok a Polgári Magyarországért Egyesület
Kommentár Alapítvány
Mindennapok Női Szemmel Egyesület
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Női Erőforrás Társaság Egyesület
Szent István Intézet
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
civilek
média
Találatok: [2] Oldalak: 1