language

Kulcsszavak:

gazdálkodás highlight_off

Intézmények:

Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Pár ábra megmutatja, hogy mennyire nem a piacról él a kormányközeli média

A Mediaworksnek több mint kétezer vevője volt tavaly év végén, de a pénz háromnegyedét az állami hirdetéseket elosztó New Land Mediától várták.

Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák

Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.

A választás előtt 7 milliárd forintért tolta a propagandát a kormány az adófizetők pénzéből

Február elejétől április 8-ig több nagy állami kommunikációs kampány futott. Bő 2 milliárd forint az ENSZ és a migránsok elleni hirdetésekre, 3 milliárd sikerpropagandára, 1 milliárd pedig a téli rezsicsökkentés reklámozására ment el. A Miniszterelnöki Kabinetiroda 26.400 forintot kért tőlünk az adatokért.

Korrupcióinfó: fidesz-közeli cégek nyerészkedhetnek a túlárazott Erzsébet-táborokon

Az Erzsébet programban működő gyermektáborokat idén az állam 4,4 milliárd forinttal támogatja. Hadházy Ákos szerint háromszorosan túlárazottak a tábori éjszakák azért, hogy fideszes politikusokhoz köthető cégek jól járjanak. Az ellenzéki politikus szerint a szülőket és a tanárokat is csalásra kényszerítik.

A BKV nem sokat nyert a Simicska–Habony-váltáson

Habony Árpád cége nagyjából ugyanannyit fizet a BKV-nak a Lokál terjesztési lehetőségéért, mint amennyit korábban Simicska Lajos üzlettársa fizetett azért, hogy a közlekedési társaság területén osztogathassák a Metropolt.
Találatok: [5]  Oldalak:   1