Akták: |
|
Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák
Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Inform Média Kft.
JCDecaux Hungary Zrt.
K4A Lapkiadó Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Magyar Hírlap (újság)
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Miniszterelnökség
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Publimont Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
átláthatóság
gazdálkodás
hatalomkoncentráció
hirdetés
infografika
Az online hírpiac és a TV2 Habonyék célpontja
Simicska Lajos és Orbán Viktor konfliktusára ráment a kormányhű sajtó nagy része. A Fidesz környékén most két párhuzamos médiakör kiépítésével próbálkoznak. Habony Árpád főtanácsadó és üzlettársa, Győri Tibor egy hírportál felállításán dolgozik, de a projekt nehezen alakul. Mindeközben Andy Vajna a TV2-re pályázik.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Andy Vajna
Fonyó Károly
Győri Tibor
Habony Árpád
Orbán Viktor
Simicska Lajos
Hír Televízió
Lánchíd Rádió
Magyar Nemzet
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Napi Gazdaság Kiadó Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Századvég Gazdaságkutató Zrt.
TV2 (televízió)
belföld
klientúra
média
PR
Találatok: [2] Oldalak: 1