language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Intézmények:

MTM SBS highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Gyanúsan sok fideszes engedmény a TV2-nek

Maga a reklámadó lehet a bizonyíték arra, hogy a TV2 februárban valóban kormányközeli érdekkörök kezébe került - legalábbis iparági szakértők szerint, akik lapunknak egységesen levonták ezt a következtetést.

Nyergest látja a TV2 megvétele mögött az MSZP és az Együtt

Közvetett jelekből arra következtet az MSZP és az Együtt, hogy a TV2 megvásárlása mögött Nyerges Zsolt, a médiában is érdekelt jobboldali nagyvállalkozó áll, ezért a versenyhivatalhoz fordultak a tranzakció kivizsgálása érdekében. A TV2 visszautasítja a vádakat.

Helyreigazítás a TV2 közleménye alapján

„2014. január 14. napján az „Egyenes beszéd” c. műsorban „Fidesz biznisz?” címmel közreadott műsorunkban valótlanul állítottuk azt, miszerint a TV2 eladása nem volt átlátható, a TV2-t megvásárló Simon Zsolt és Yvonne Dederick nem hozta nyilvánosságra, hogy milyen módon vásárolták meg a TV2 részvényeit.

Itt a kapcsolat a Fidesz és a TV2 eladása között

Az eddigiek mellett újabb közvetett bizonyíték mutatja, hogy létezik kapcsolat a Fidesz gazdasági háttérbirodalma és a TV2 eladása között. Az utóbbit tető alá hozó ügyvédi iroda vezető partnere bábáskodott a Class FM alapításánál és az RTL Klub Infocenteres bevásárlási kísérlete mögött is.
Találatok: [7]  Oldalak:   1