Intézmények: |
Kapcsolódó szervezetek: |
Találatok: [4] Oldalak: 1
Két és félmilliárd forintot költött a kormány az idei első Stop Soros kampányra
Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el.
Hogy vásárolhatta fel a kormány holdudvara szinte az egész sajtót?
Miközben a Fidesz felvásárolja a magyar sajtópiac túlnyomó többségét Andy Vajnán vagy Mészáros Lőrincen keresztül, egy dologról meglehetősen kevés szó esik. Ezeket a bevásárlásokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hivatott elbírálni az alapján, hogy az akvizíciók mennyire torzítják a piacot vagy éppen az állampolgárok sokszínű tájékozódását. Miért nem zavarja a Médiatanácsot a megyei lappiac teljes központosítása? Hogyan segíti a fideszes média erősödését? És miért csak az RTL Magyarország bevásárlását akadályozta meg az NMHH az elmúlt hét évben? Ezekre a kérdésekre próbáltuk megkeresni a választ.
A Népszabadság felfüggesztése
Andy Vajna
Karas Monika
Kollarik Tamás
Mészáros Lőrinc
Szalai Annamária
Axel Springer
Central Digitális Média (CDM)
Fidesz
Klubrádió
Lapcom Kiadó Zrt.
Médiatanács
Mediaworks Hungary Zrt.
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
Opimus Press Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Rádió 1
Radio Plus Kft.
Ringier Kft.
RTL Csoport
RTL Klub
Vienna Capital Partners
adatigénylés
átláthatóság
engedély
hatalomkoncentráció
hirdetés
ítélet/döntés
klientúra
média
nyomásgyakorlás
pályázat
versenykorlátozás - kartell
Békés megye
Békéscsaba
Strómancégek garmadájával nyelheti le Vajna a vidéki rádiós piacot
A rendszerváltás utáni időszak legnagyobb átalakulása várhat a helyi rádiók piacára Magyarországon. A rádiósok attól tartanak, hogy a kormányközeli médiabirodalom még a 2018-as választás előtt be akarja darálni a helyi adókat is, hiszen ez az egyetlen terület a magyar médiában, ahol még nincs megkérdőjelezhetetlen fideszes fölény.
Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016
Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.
A Népszabadság felfüggesztése
A TV2 eladása
Dohányboltellátó mutyi
Kvótareferendum kommunikációja
MKB eladása
Orbán-Simicska háború
Origo-ügy
Simicska-közeli cégek állami megbízásai
Trafikmutyi
Andy Vajna
Fonyó Károly
Győri Tibor
Habony Árpád
Heinrich Pecina
Liszkay Gábor
Mészáros Lőrinc
Orbán Viktor
Sánta János István
Sánta János József
Simicska Lajos
Szemerey Tamás
888
Continental Dohányipari Zrt.
Fidesz
Heti Válasz (lap)
Közgép Zrt.
Lokál (újság)
Magyar Idők (újság)
Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) Zrt.
Mediaworks Hungary Zrt.
Megapolis Media Zrt.
Mészáros és Mészáros Kft.
Metropol (újság)
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
MTG Metro Gratis Kft.
Napi Gazdaság Kiadó Kft.
Népszabadság (újság)
New Wave Media Kft.
New Wave Production Kft.
Opimus Group Nyrt.
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
R-Kord Kft.
Rádió 1
Radio Plus Kft.
Századvég Gazdaságkutató Zrt.
Tabán Trafik Zrt.
TV2 (televízió)
TV2 Média Csoport Zrt.
VS.hu (újság)
EU
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
hitelezés
klientúra
média
mezőgazdaság
strómanok
támogatás
Találatok: [4] Oldalak: 1