language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Serenity Solution Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Brutális tőkenövekedésnek örülhet egy Fidelitas-közeli cég

Negyvenmillióról egyből 400 millió forintra emelte törzsbetétjét az állami kommunikációs tendereken sikeres Serenity Solution Kft. tulajdonosa, a HSC Consulting Kft. A Serenity, amely egészen a legutóbbi időkig Sprint Nyomda néven működött, több szálon kötődik a kormányzó erők ifjúsági szervezetéhez, a Fidelitashoz.

Bajok vannak a százmilliós alagi tréningpályával, két galoppló is a lábát törte

Tíznél többre becsülik az elmúlt hónapokban súlyosan lesérült, ezért sportcélokra használhatatlanná vált lovak számát azok a galoppló-tulajdonosok, akik az állami tulajdonú Kincsem Nemzeti Lóverseny és Lovas Stratégiai Kft.-hez fordultak feldúltságukban. Legkevesebb két állatot el is kellett pusztítani a sérülés miatt a dunakeszi-alagi versenypályán – tudtuk meg. Az idomárok, tulajdonosok és futtatók a pár éve, százmilliós költséggel kiépített edzőpálya rossz talajviszonyait okolják.

Újabb 75 milliárdot költhetnek el a kormányközeli reklámügynökségeknél

A következő években is ugyanaz a három, kivétel nélkül kormányközeli üzleti kör húzhat hasznot az állami hirdetésekből, mint amelyik az elmúlt másfél évben is milliárdokat keresett ezen. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) még pénteken tette közzé az áprilisban kiírt közbeszerzésének eredményét.

Nem a kommunikáción spórol a kormány: másfél év alatt 70 milliárdot égettek el

Másfél év alatt elköltötte szinte a teljes hároméves kommunikációs keretét az állami szféra. A G7 számítása szerint ugyanis 2016 decembere óta az elvileg spórolási céllal életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) gigatenderének keretében összesen 69,8 milliárd forintot költöttek el reklámokra, PR-tevékenységekre, rendezvényekre és hasonló dolgokra különböző állami szervezetek. Az utolsó fillérig mindent kormányközeli ügynökségeknél, és ezek között is volt egy, amelyik különösen nagyot tarolt.

Az állami reklámpénzek közel 90 százaléka landolt a gyűlöletkampányos Balásynál a választás előtt

Nagyon megerősödött az állami reklámprojektek terén Balásy Gyula, és ezt Kuna Tibor és Csetényi Csaba biznisze bánja, derül ki a K-Monitor friss összesítéséből.

Rogán év végi hajrája: még 7 milliárddal olajozzák a kormánypropagandát

Újabb több mint 7 milliárd forintot költhet az adófizetők pénzéből a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kormányzati kampányra. Ez már a hatodik etapja lesz az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” szóló – az országot ellepő plakátok alapján praktikusan menekültellenes és sorosozó – kampányfolyamnak. A sorozatra összesen csaknem 20 milliárd forintot költött már a Rogán Antalra bízott állami propagandagépezet tavaly november óta.

5,5 milliárd forintért reklámozta a kormány az állami cégeket 2017 harmadik negyedévében

720 millió forintért készül bűnügyi tévésorozat a Belügyminisztériumnak, a nemzeti rezsicég arculatváltása 500 millióba kerül, az állampapírok reklámozása pedig 2 milliárdba.

6,35 milliárd forintért reklámozza az állam a monopolhelyzetben lévő áramszolgáltatót

Az MVM Csoport reklámozására 6,35 milliárd forint jut, a vizes vb kampánya 3 milliárdba kerül, és az állampolgárok tájékoztatása is sokba kerül.
Találatok: [8]  Oldalak:   1