language

Lapok:

Intézmények:

Strabag highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [36]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

NER-karácsony: 270 milliárd forintos közbeszerzésen futott be a Szijjártót jachtoztató Szíjj László cége

A Magyar Közút 2024-ig, tehát bőven a választások utánig biztosíthat munkát Szíjj László Duna Aszfaltjának. Egy kis útfelújítás Soltvadkerten, egy nagyobb Mórahalmon, megint egy másik Bugacon. A Magyar Közút országosan sok-sok ezer kilométernyi utat kezel és üzemeltet, munka pedig mindig van – és a hazai utak állapotát ismerve még sokáig lesz is. A cég az útfelújítási, karbantartási munkákra közbeszerzéseken választja ki a megfelelőnek ítélt vállalkozókat. A menet már hosszú évek óta ugyanaz: először egy nagy, nyílt tendert írnak ki, amelyre bárki jelentkezhet, ezen választanak ki néhány céget, amelyek ezután egyesével, de már csak egymás közt újra versenyezhetnek a megbízásokért.

30 milliárd forint értékben nyert közbeszerzéseket Mészáros Lőrinc cége

Az Opus Global közvetett tulajdonában álló R-Kord Építőipari Kft. összesen több mint 30 milliárd forint értékben nyert megbízásokat közbeszerzési pályázatokon – közölte az Opus Global Nyrt. a Budapesti Értéktőzsde honlapján. A Mészáros Lőrinchez köthető cég a Strabag Rail Kft.-vel közös konzorciumban elnyerte a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Püspökladány–Biharkeresztes szűk keresztmetszet kiváltása és villamosítása elnevezésű projektjét. A projekt teljes nettó ajánlati ára 47,237 milliárd forint, ebből az R-Kord Kft. 25,820 milliárd forint értékben érintett.

Állami milliárdok mennek tudományra, a NER persze ezzel is jól jár

Mészáros Lőrinc és Csányi Sándor cégei, Pintér Sándor egykori vállalkozása, és a 4iG is nagyot nyert, amikor az állam 55 milliárd forintot szétosztott innovációra.

Megugró költségek, csúszás, baráti zsebek: ez lett Orbán nagy útépítési ígéreteiből

Orbán Viktor miniszterelnök 2015-ben sokat ígért a megyei jogú városoknak, egyebek között azt, hogy 2018-ig minden magyarországi autópálya eléri az országhatárt. A határidő lejárt, és még mindig van olyan beruházás, amelyik el sem kezdődött. Az azonban már látszik, hogy kik járhatnak jól a Modern Városok Program útépítéseinél.

Kitalálja ki vitte el az utóbbi idők legnagyobb egyösszegű közbeszerzését? Segítünk!

179 milliárdért hosszabbítják meg Szlovákia irányába az M30-as autópályát, Mészáros Lőrinc üzlettársa is lecsípett egy darabot a munkából.

A luxemburgi blama után kiszámoltuk, itthon mennyibe kerül egy ülőhely a megújuló stadionokban

Méghogy nem becsülik meg a nézőket a magyar fociban: az NB I.-es csapatok új vagy átépített stadionjaiban átlagosan 779 ezer forintból jön ki egy ülőhely költsége.

Már felsejlik, kik sütögetik pecsenyéjüket a Modern városok programban

Alig 200 milliárd forintot osztottak szét eddig a Modern városok program ígért 3200 milliárdjából, de már készül a falufejlesztési program, hisz választási év közeledik.

Mi az a fény a 3-as metró alagútja végén? Mészáros Lőrinc

Tovább csúszik a 3-as metró felújítása. Tarlós István reményeivel ellentétben legkorábban ősszel kezdhetnek hozzá a vonal infrastruktúrájának felújításához. Így aligha rendezhetnek csinnadrattás avatót a 2019 őszi önkormányzati választásokra.

Fidesz-közelbe is be van kötve a 4-es metró-botrány egyetlen körözöttje

Elég egyetlen szálat kihúzni a hazai politikai-gazdasági érdekgombolyagból, és nyilvánvalóvá válik, hogy létezik olyan üzleti érdek, amely pártok és választás fölött áll.

Már a 3-as metró körül sündörögnek a csalási ügyben emlegetett cégek

Némi politikai pávatánc után a kormány nyilvánosságra hozta az Európai Csalásellenes Hivatalnak (OLAF) a 4-es metró beruházásáról készült jelentését. Az igazság kiderítése még hátravan.
Találatok: [36]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>