Intézmények: |
|
Lapok: |
Térképre tettük Mészáros Lőrinc összes eddig megtalált vitatott vasúti beruházását
Vas nélküli vasbeton; valótlan tartalmú jegyzőkönyvek alapján átvett és kifizetett, el nem készült korszerűsítés; ki nem fizetett alvállalkozók, ötmilliárdból „meggyorsított”, később befejeződő felújítás – mindez természetesen rengeteg és annál is több közpénzért.
Romániában alapított vasútépítő céget Mészáros Lőrinc volt veje
Homlok Zsolt egyre több beruházásból szorult ki a magyarországi piacon, miután véget ért házassága a milliárdos nagyvállalkozó lányával, Mészáros Ágnessel. Úgy tűnik, Romániában talált új megrendelésre, megalapította a Homlok Románia Kft.-t, amelynek egyik fő tevékenysége a vasútépítés.
Kockázatosnak minősített kínai kommunikációs rendszert kaphat a Budapest–Belgrád vasút
Németországban négyszázmillió eurót is elkölthetnek majd, hogy lecseréljék a vasúton kiépített Huawei mobilkommunikációs hálózatot; a Budapest–Belgrád vasútvonal szerb szakaszán ilyet telepítettek, és a Szabad Európa információi szerint a magyar szakaszra is ezt tervezi a kivitelező.
Saját rendeleteit írja felül a kormány, hogy Mészáros Lőrinc cégének kedvezzen
Egy nem nyilvános kormányhatározat szerint Mészáros Lőrinc cége 17 milliárd forint pluszpénzt kaphatott volna egy vasúti beruházásra előre megszabott feltételek mellett. Most egy másik rendelettel egyszerűen odaadta a kormány ezt az összeget, sőt meg is fejelte.
Szerdán eldőlhet, megdobja-e az állam 17 milliárd forinttal Mészáros Lőrinc egyik cégét
Akár ki is zárhatják három évre az R-Kord Kft.-t a közbeszerzésekből az érvényes jogszabályok szerint, de ennek minimális az esélye. A milliárdos állami pluszpénznek annál nagyobb.
Nem adja át Szijjártó október 23-án a Szeged–Röszke vasutat, mert Mészáros Lőrinc cége nem készült el határidőre
A Szabad Európa több, egymástól független forrásból származó információi szerint a V-Híd anyacégének vasúti biztosítóberendezésével volt gond.
Csúszásban lévő beruházások,110 milliárd forintnál több közpénz Mészáros Lőrinc cégeinek – előlegként
Az Építési és Közlekedési Minisztérium válaszolt közérdekű adatigénylésünkre.
A tervezettnél sokkal drágábban építheti meg Sopronnál a közúti alagutat a Duna Aszfalt
Információink szerint akár nagyságrendileg 12 milliárd forinttal is többe kerülhet majd a Sopronnál épülő elkerülő út alagútjának megépítése. A minisztérium közölte: zajlik a szerződés újratárgyalása. Mészáros Lőrinc egyik cégének szerződését is újratárgyalják, novemberben 17 milliárd pluszpénzt kaphatnak egy vasúti fejlesztésre.
Belháború és kiszorítósdi kezdődhetett a magyar vasúton, ezért állhatott le a Szeged–Röszke vasútvonal építése
A V-Híd saját leánycége biztosítóberendezését telepítette a vasútvonalra, a MÁV azonban ragaszkodna azokhoz a típusokhoz, amelyeket eddig használt. Nem biztos, hogy most nem Mészáros Lőrinc cégének van igaza. A MÁV szerint alaptalan a felvetés.
Leállította Mészáros Lőrinc cége a Szeged–Röszke vasútvonal felújítását
A V-Híd „a kivitelezés során felmerült műszaki és technikai problémákra” hivatkozva állíttatta le a munkálatokat az alvállalkozókkal.