Intézmények: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Papíron ugyanannyit költött a Fidesz a kampányra, mint az ellenzék – a teljes kép azonban más
Bár nem látják el az eredeti funkciójukat – a pártok támogatásának átláthatóvá tételét –, néhány érdekességet azért feltárnak a most megjelent pártmérlegek.
Baldauf Csaba
Győri Enikő
Kósa Ádám
Lezsák Sándor
Orbán Viktor
Paár Attila
Pócs János
Trócsányi László
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Fidesz
Jobbik
KDNP
LMP
Magyar Kétfarkú Kutyapárt (MKKP)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Megoldás Mozgalom (MEMO)
Mi Hazánk
Momentum
MSZP
Párbeszéd (párt)
Szerencsejáték Zrt.
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
gazdálkodás
hirdetés
média
pártfinanszírozás
támogatás
választások - népszavazás
591 millió forintot kap a Fidesz a költségvetésből, 100 millió körüli összeget a legtöbb ellenzéki párt
Megjelent a Magyar Közlönyben a pártok költségvetési támogatásáról szóló határozat, az új frakciók méretéhez igazították a pénz mennyiségét.
Osváth Zsolt szerint egyáltalán nem véletlen, hogy hirtelen elkezdték támogatni influenszerek a Gattyán-pártot
Azt állítja Osváth, hogy a Megoldás Mozgalom párt az influenszermarketingből jól ismert fogásokkal keresett meg közéleti szereplőket, vagyis hogy pénzért cserébe támogassák a social media felületeiken a pártot. Egy dolgot viszont nem vettem észre: a reklám, a hirdetés vagy a szponzoráció hashtaget ezeknél a sztoriknál és posztoknál. Hogy mi ezzel a baj? Az, hogy a Gazdasági Versenyhivatal ennél sokkal kisebb dolgokért fejeket vág le konkrétan, és milliós bírságokat szab ki. – mondja Osváth, utalva arra, hogy a magyar törvények szerint minden olyan social media posztnál, sztorinál, bejegyzésnél és tartalomnál fel kell tűntetni, hogy reklámról, szponzorációról, fizetett együttműködésről van szó, hiszen ellenkező esetben a tartalmat előállító egyén megvezeti a követőit.
Találatok: [3] Oldalak: 1