language

Intézmények:

New Land Media Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

támogatás highlight_off

New Land Media Kft.

A New Land Media 2013-ban alakult, médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódott ügynökségként működik. Tulajdonosa Balásy Gyula, akinek másik zászlóshajó cégével, a Lounge Communications Kft.-vel együtt a New Land Media évek óta szinte a kizárólagos nyertese a kormányzati kommunikációs kampányokra kiírt közbeszerzéseknek.

A Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetirodával 2022-ben kötött kommunikációs keretszerződéssel a K-Blogon is foglalkoztunk.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

A cég, amely befolyásos hazai és nemzetközi támogatókkal tarolta le a hazai influenszerpiacot

A Post For Rent nevű cég az influenszermarketing bevételeinek akár a felét is magáénak tudhatja az elmúlt években. Az alapítók NER-közeli vállalkozók.

Balásy Gyula cégeinek legalább 85 milliárd forintnyi munkát adott az állami országimázs cég

Elhúzódó pereskedés után jogerősen is pert nyert a K-Monitor a Visit Hungary nevű állami országimázs cég ellen, amelyet a kampányrendezvénynek használt „Hacacáré” koncertekkel és az augusztus 20-i karnevál és tűzijáték költségeinek titkolásával ismerhetett meg a nyilvánosság.

HVG Top 500: Orbán Viktor barátainak és kedvenceinek cégei most is ott vannak a profitrekorderek között

Érdekes mintázatok rajzolódnak ki néhány csúcsoligarcha – a nyereségrekorderek között is feltűnő – vagyonkezelőinek osztalékpolitikájában.

Az Eximbank kinyitotta a pénzcsapot: Balásy cégének 320 millió, autóvásárlásra 220 millió jutott

Az atlétikai vb-n is szépen kereső Balásy Gyula egyik vállalkozása kapta az idei év eddigi legnagyobb megrendelését az állami Exim-csoporttól, de sokat költöttek kocsikra is. Szponzorpénzből pedig jutott néhány tízmillió az ATV volt igazgatósági tagjának és a kedvenc állami sportvitorlás cégnek is.

Elbírálás alatt a védjegyoltalmi kérelem a Puskás Múzeum névre és logójára

Több éves késéssel, de a jelek szerint mégis csak elkészül a Puskás Kiállítási Központ a Puskás Arénában.

12 millióért fejlesztették tovább a nemzeti konzultációs oldalt, hogy ugyanolyan rossz legyen, mint előtte

A kormány kedvenc kommunikációs ügynöksége lehajol az apróért is: Balásy Gyula cégei 12 millióért vállalták a brüsszeli szankciók elleni konzultáció online kitöltő felületének fejlesztését. Kár, hogy alapvető, filléres biztonsági elemeket sem tartalmazott. A konzultáció ára a 7,5 milliárdot közelíti, de nem tudni, minden benne van-e, mert a kormányzat megtagadta a részletes adatok kiadását a hvg.hu-nak. Grafikonokon mutatjuk viszont a konzultáció „eredményeit".

Erre ment el nagyon sok közpénz 2022-ben

Lapunk összegyűjtötte, melyek voltak a legnagyobb értékű közbeszerzések, illetve kik nyerték el ezeket a tendereket. az M49-es gyorsforgalmi út M3-as autópálya és Ököritófülpös közötti szakaszának kivitelezése, 138 milliárd 46 millió forint. Szíjj Lászlónak cége, a Duna Aszfalt nyerte el. az M4-es gyorsforgalmi út Törökszentmiklós és Kisújszállás közti szakasza, 133 milliárd 901 millió forint. Ezt is a Duna Aszfalt cégcsoport nyerte el. az M44-es Kecskemét és Szentkirály közötti szakaszának megépítése, 107 milliárd forint. Hódút Kft. lett, Szíjj László Duna Aszfaltja itt is felbukkan alvállalkozóként. BKK által kiírt két közbeszerzés, ArrivaBus a fővárosban üzemelteti az autóbuszvonalakat. A csuklós autóbusszal végzett szolgáltatás 97 milliárd 827 millió forintba, míg a szóló buszokkal nyújtott vonalüzemeltetés 84 milliárd 873 millió forint. Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a májusi keretszerződés szerint a cégcsoport 75 milliárd forintért forgathat szpotokat, tehet ki óriásplakátokat, hirdethet újságokban, közösségi médiában. Magyar Földgáztároló Zrt. közbeszerzési eljárást írt ki 765 millió kilowattóra energiát biztosító földgáz beszerzésére a 2022/2023-as gázévre. A tenderen az MVM CEEnergy Zrt. győzött, az eredetileg erre szánt 16 milliárd forint a nyár végi gázárcsúcs időszakában kevésnek bizonyult, ezért az erre szánt összeget 72 milliárd 300 millió forintra. a Testnevelési Egyetem kampuszfejlesztése II. ütemének 2. fázisára kiírt tender, a nyertes a Mészáros Lőrinchez köthető ZÁÉV lett, míg a vesztes a Tiborcz István baráti köréhez tartozó West Hungária Bau volt. A részmunka értéke pedig nem volt kevesebb, mint 69 milliárd 800 millió forint. GySEV Zrt. villamos energia beszerzésére írt ki egy tendert még 2021-ben, amit az E2 Hungary Zrt. és az MVM Next Zrt. konzorciuma nyert el. Felerészben a Magyar Telekom, felerészben Lantos Csaba nevével fémjelzett, Svájcban bejegyzett MET Holding AG tulajdonában áll. Az E2 a GySEV részére 53 milliárd 900 millió forint értékben szállíthat áramot. Rogán Antal-féle Nemzeti Kommunikációs Hivatal rendezvényszervezésre is írt ki közbeszerzési tendert, amit ugyancsak Balásy Gyula cégei, nevezetesen a Visual Europe Zrt. és a Moonlight Event Kft. nyert el. A februárban megkötött keretmegállapodás kereken 50 milliárd forintról szól. A kőbányai multifunkciós sportcsarnokra és uszodára kiírt közbeszerzési eljáráson a Magyar Építő és a ZÁÉV konzorciuma lett a nyertes. A sportcsarnok és uszoda nem kevesebb, mint 47 milliárd forintba kerül. 2022-es év különdíjas ajánlat kérője azonban kétségkívül a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. Három közbeszerzési eljárásuk 400 millió, 200 millió, illetve 104,2 millió forintról szól, ezek révén „homogén” kliens oldali IT eszközök, „általános” kliens oldali IT eszközök, valamint IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások beszerzésére kötöttek keretszerződéseket, mindhárom keretszerződést 8-8 IT-céggel kötötték meg.

A Miniszterelnökség túlárazás miatt megsemmisítette a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzését

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal eredménytelennek minősítette a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram kommunikációjára kiírt közbeszerzését azért, mert az eljárást ellenőrző miniszterelnökségi főosztály súlyos jogsértést - túlárazást - tárt fel az eljárással kapcsolatban. Drágán dolgoztak volna a New Land és a Brightly kommunikációs ügynökségek, a számlát pedig uniós forrással finanszírozták volna.

Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre

Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>