Intézmények: |
Kapcsolódó szervezetek: |
Találatok: [5] Oldalak: 1
Hadházy Ákos: tényleg nyoma veszett a többmilliárdos turisztikai imázsfilmnek
Hadházy Ákos posztjában azt írja, hiába szeretné megnézni a Magyar Turisztikai Ügynökség drága imázsfilmjét, sehol nem tudja megtenni, mintha szőrén-szálán eltűnt volna.
Mint írja, most már biztosra veszi, hogy nem létezik az a "kreatív imázsfilm", amit 2,3 milliárdért (!) rendelt meg a Miniszterelnöki Kabinetiroda a Magyar Turizmus Ügynökségtől, ezelőtt 4 évvel.
Hadházy elképzelhetőnek tartja, hogy a filmet "elfelejtették" megcsinálni, de azt valószínűsíti, hogy kifizetni nem felejtették el.
Showtime augusztus 20-án: minden idők legnagyobb és legdrágább nemzeti ünnepe jön
Többnapos, országos dínom-dánom várható augusztus 20. körül – elsőre úgy tűnhet, hogy sokszorosan bepótolná a kormány a tavaly a járvány miatt elmaradt nemzeti ünnepet, csakhogy már 2020-ra is ilyet terveztek, és ezt hivatalosan csak áttolták 2021-re. A Szent István Napokra keresztelt monstre állami fesztiválon mindent felvonultatnak a sörtől és Ákostól a katonai légiparádén át a tűzijátékig. A rongyrázásnak persze ára van: a rendezvénysorozatra nettó 5,5 és 7,9 milliárd forint közötti összeget költenek el.
Demjén Ferenc
Kovács Ákos (énekes)
Kovács Zoltán (államtitkár)
Orbán Ráhel
Szikora Róbert
Antenna Hungária Zrt.
Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt.
Magyar Katolikus Egyház
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Kft.
átláthatóság
covid-19
egyház
gazdálkodás
idegenforgalom
klientúra
PR
rendezvényszervezés
rokonok
támogatás
történelem
túlárazás / pénznyelő
vadászat
Budapest
Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele
A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.
Menő villa, menő kocsik: flottás autó is jut Orbán Ráhel kedvenc divatcégének
A Magyar Turisztikai Ügynökséget és három leányvállalatát is ellátják bérelt autókkal egy nagy volumenű közbeszerzés révén.
Megbízható kezekbe került az országimázs kommunikációja
Megalakult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kommunikációs ügynöksége, holott két évvel ezelőtt éppen azért hozták létre az MTÜ-t, hogy minden feladat, különösképpen pedig a kommunikáció egy kézben legyen.
Találatok: [5] Oldalak: 1