language

Intézmények:

Rádió 1 highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
TV2 Média Csoport Zrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Tudott-e a TV2 és a Rádió 1 új tulajdonosáról a médiahatóság?

Andy Vajna halála óta folyamatosak a találgatások azzal kapcsolatban, kihez kerülhet a TV2, illetve mindaz a hatalmas vagyon, amelyet a filmügyi biztos, kaszinópápa és médiaoligarcha hátrahagyott, így például a Rádió 1, továbbá – a TV2 és az ATV egyes műsorait gyártó – IKO cég, valamint a Retro Rádió és a Rádió 1 hálózati tagok reklámidejét értékesítő Mediatime Kft. A cégek körüli céghálót Vajna még tavaly ősszel mind átszervezte oly módon, hogy a cégek ezután bekerültek az AV Investmens Kft. nevű cég alá, az AV Investments révén pedig közvetetten a delaware-i adóparadicsomba bejegyzett cég, a Cinergi alá. Mivel a Cinergi olyan területen működik, ahol nem biztosított a cégnyilvántartás nyilvánossága (ezért és kedvező adózása miatt is vonzó hely az adóoptimalizáló és rejtőzködő oligarchák számára), emiatt jelenleg valamennyi említett médiavállalat tulajdonosának kiléte és ezáltal jövőbeni sorsa kérdéses.

Két és félmilliárd forintot költött a kormány az idei első Stop Soros kampányra

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el.

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.
Találatok: [3]  Oldalak:   1