Intézmények: |
Találatok: [7] Oldalak: 1
Bécsben főpályaudvar is kijött annyiból, mint amennyiért Budapesten Mészáros Lőrinc pár kilométer vasutat fejleszt
Nemzetközi példák alapján nehéz belátni, miért kerül annyiba a Déli Körvasút egyik szakasza, mint amennyit az állam a teljes magyar vasúti rendszerre költ egy évben.
Belgrád-Budapest vasútvonal
Mészáros Lőrinc
Vitézy Dávid
A-Híd Építő Zrt.
Budapesti Fejlesztési Központ
Duna Aszfalt Zrt.
Híd-Tám Kft.
Közgép Zrt.
MÁV FKG Kft.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
V-Híd Vagyonkezelő Kft.
V-Híd Zrt.
építőipar
gazdálkodás
infografika
klientúra
közbeszerzés
közlekedés
túlárazás / pénznyelő
vasút
Budapest
Óriási vasúti munkát nyert Mészáros Lőrinc cége, közel 338 milliárdért
A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd nyerte meg a Déli Körvasút legnagyobb kivitelezési pályázatát, nettó 337 milliárd 904 millió forintos ajánlatával, írja a 24.hu.
A lap szerint Mészáros az öccse, Mészáros János cégét, a Híd-Tám Kft.-t is bevette a munkába alvállalkozóként, valamint az egykori Simicska-birodalom ékkövét, a Közgép Zrt.-t is, mely egy ideje már szintén Mészárosékhoz tartozik. Ugyancsak alvállalkozóként segít majd be a szintén Mészáros-érdekeltség V-Híd Vagyonkezelő. Mellettük ugyanilyen szerepben segíti a munkát az Apáthy Endre érdekeltségében lévő, legutóbb a Lánchíd felújításával reflektorfénybe került A-Híd Zrt. és a MÁV-leányvállalat MÁV FKG Kft. is.
Mészárosék 337 milliárdért dolgoznak Budapest utóbbi száz évének legjelentősebb vasúti munkáján
Hónapok óta várják a Déli Körvasút legnagyobb kivitelezési pályázatának eredményét az infrastrukturális fejlesztések iránt érdeklődők: az EKR-be feltöltött dokumentumok szerint a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd nettó 337 milliárd 904 millió forintos ajánlatával vitte el a megbízást.
Osztottunk, szoroztunk: épp csak kijött a hatvanpusztai gigaberuházás Orbán Győző pénzéből
Az Orbán család cégbirodalmának osztalékaiból a miniszterelnök apjának kicsit több mint a fele jutott, ebbe jó esetben beleférhet az uradalom építése.
Dunai György
ifj. Mészáros Lőrinc
Lévai Anikó
Mészáros Ágnes
Mészáros Beatrix
Mészáros Lőrinc
Orbán Győző
Orbán Viktor
Simicska Lajos
Szíjj László
A-Híd Építő Zrt.
COLAS Hungária Zrt.
Dolomit Kft.
Dömper Kft.
Duna Aszfalt Zrt.
EuroAszfalt Kft.
Fejér B.Á.L. Építő és Szolgáltató Zrt.
Kelet-Út Kft.
Közgép Zrt.
Magyar Aszfalt
Mento Kft
Mészáros és Mészáros Kft.
Nehéz Kő Kft.
Nyugat-Magyarországi Vasútépítő Kft.
Pannon-Doprastav Kft.
Penta Általános Építőipari Kft.
R-Kord Kft.
Sade-Magyarország Mélyépítő Kft.
Strabag
Subterra-Raab Kft.
Swietelsky Vasúttechnika Kft.
Szentesi Vasútépítő Kft.
Terra-Log Mélyépítő Kft.
V-Híd Zrt.
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
átláthatóság
autópálya
bányászat
építőipar
erőmű
EU
háttér
ingatlan
klientúra
közbeszerzés
közlekedés
közmű
műemlékvédelem
rokonok
támogatás
útépítés
vagyonosodás / vagyonnyilatkozat
vasút
Alcsútdoboz
Fejér megye
Gánt
Szégyenprojektek miatt bünteti Brüsszel Magyarországot több mint 100 milliárd forintra
Az Európai Unió illetékesei ellenőrzésük alkalmával huszonkilenc vizsgált projektből huszonnégyben találtak kivenitvalót: a 24.hu most részletesen ismerteti az érintett ügyeket, illetve bemtuatja, melyik miatt, mennyi büntetést kell fizetnie Magyarországnak. Különféle Mészáros Lőrinc-projektek miatt például több mint húsz milliárd forint áll majd a számlán, de a Miniszterelnökség, azaz az uniós pénzeket osztó szervezet miatt is bukunk három milliárdot. Az összkár százmilliárd forintnál nagyobb lesz.
Csetényi Csaba
dr. Bajkai István
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
A-Híd Építő Zrt.
Duna Aszfalt Zrt.
Ész-Ker Kft.
HE-DO Kft.
Hódút Hódmezővásáhelyi Útépítő Kft.
Magyar Fejlesztési Bank (MFB)
Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Miniszterelnökség
Nemzeti Fejlesztési és Stratégiai Intézet Korlátolt Felelősségű Társaság (NFSI)
R-Kord Kft.
SBGK Ügyvédi Iroda
Strabag
V-Híd Zrt.
2014-2020-as uniós ciklus
bírság
EU
közbeszerzés
pályázat
túlárazás / pénznyelő
útépítés
vasút
Mészáros vagy Simicska? Ugyan, az osztrákok szakítják a legnagyobbat a magyar út- és vasútépítéseken
Kormányok jöhetnek vagy mehetnek, ami biztos: az osztrák-orosz Strabag a magyar út- és vasútépítési piac uralkodója. 2010 óta nem hogy csökkent, hanem csak nőtt az előnyük. A megszokottnál részletesebben elemeztük a magyar út- és vasútépítési közbeszerzéseket, amiben a lényeget a konzorciumi indulások sejtelmesen elfedték.
31 helyett 51 milliárdba fog kerülni a Kelenföld-Százhalombatta vasútvonal felújítása
A munkát az A-Híd Zrt. és a V-Híd Zrt. végzi el nagyjából négy év alatt, a számlát – legalábbis részben biztosan – az EU állja.
Találatok: [7] Oldalak: 1