Úgy látszott, hogy Mészáros Lőrinc köre a Rákos-Hatvan vasútvonal 150 milliárdos felújításából kimarad, hiszen a birodalom cégei nem voltak a nyertesek között. Ám a 24.hu birtokába került szerződések szerint a győztesek a miniszterelnök felcsúti barátjához köthető társaságokat is kiválasztották alvállalkozónak. Azaz Mészárosék akkor is nyernek a végén, ha elsőre úgy tűnik, nem ők nyertek.
Egy gyakorlatilag ismeretlen és maroknyi alkalmazottal működő cég sorra nyeri az állami út- és vasútépítéseket Magyarországon a Strabag konzorciumi partnereként. A Belfry csodás felívelése láttán az építőipari körökben különben jól értesült és sokat látott forrásaink is értetlenül állnak.
Mészáros Lőrinc felcsúti százmilliárdos-polgármester újabb vasúti cégben lett érdekelt: a szombathelyi Vasútautomatika Kft. tulajdonosaként jegyezte be a cégbíróság. Eddig tolmácsa, Sakalj Ferenc birtokolta az üzletrészeket, aki bár kanadai lakcímmel szerepel a cégpapírokban, de úgy ismert, mint aki horvátországi bizniszeiben segíti Mészáros Lőrincet.
Mészáros Lőrinc felcsúti százmilliárdos-polgármester újabb vasúti cégben lett érdekelt: a szombathelyi Vasútautomatika Kft. tulajdonosaként jegyezte be a cégbíróság. Eddig tolmácsa, Sakalj Ferenc birtokolta az üzletrészeket, aki bár kanadai lakcímmel szerepel a cégpapírokban, de úgy ismert, mint aki horvátországi bizniszeiben segíti Mészáros Lőrincet.
Jednatel: Zsolt András Homlok, Felcsút, Fő utca 311/5 – vagyis ügyvezető lett Mészáros Lőrinc veje a cseh cégnyilvántartás szerint.