Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.
A BKK tavaly nyáron offshore háttér miatt szerződést bontott a hibridbuszokat üzemeltető alvállalkozóval, ám a buszok most a Volánbusznál tűntek fel. A Volánbusz szerint a nagy hideg miatt kellenek a járművek.
A Közbeszerzési Döntőbizottság szerdai határozatával megsemmisítette a BKK metrópótlóbusz-tenderét. A BKK azt fontolgatja, hogy bírósághoz fordul, Tarlós pedig azt, hogy a főváros mégis inkább buszt vásárol a kormány által erőltetett kiszervezés helyett.
A budapesti közlekedésszervező közcég, a BKK július elején bontotta fel buszos szolgáltatásra kötött szerződését a T&J Buszprojekt Kft-vel. Ugyanezt a Volánbusz még vizsgálja.