A legújabb Magyar Közlönyben a kormány több határozattal osztott szét jelentős összegeket a Modern Városok Program keretén belül megvalósuló fejlesztéseknek.
Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.
Csalódtak azok a települések, amelyek abban bíztak, hogy a sokszor komoly állami támogatással fejlesztett termálfürdőjük a pénzügyi válság ellenére is hozzásegíti őket a gyarapodáshoz.