Lapok: |
|
Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Milliárdokat adunk ezeknek az embereknek, hogy kilúgozzák az agyunkat
A fideszes megszállás alatt álló magyar államból pénzt szivattyúzó gazdasági ágazatok között kiemelt szerepe van a kommunikációs iparnak (nevezhetjük egyszerűbben propagandának). A Fidesz-kommunikáció szerves részeként működő médiacégek 2016-os teljesítményét már átnéztük, akárcsak a legnagyobb pénzek kilapátolására alkalmas építőipari vállalatokat, most lássuk az igazi háttéremberek terepét: a főleg állami és állami céges megbízásokból élő kommunikációs tanácsadókat és a politikai elemzőket.
Ez nem újságírás, ez politikai nehézfegyverzet
Orbán Viktor több tízmilliárd forint közpénzből építtetett új médiabirodalmat a választásokra készülő Fidesznek azután, hogy összeveszett Simicska Lajossal. Az új csatornák Habony Árpád és Rogán Antal politikai irányítása alatt állnak. A szerkesztőségek tőlük kapják meg a legfontosabb, kritika nélkül közvetítendő politikai üzeneteket. A kormány propagandára és ellenfelei lejáratására is használja az új médiabirodalmát, sokkal hatékonyabban és intenzívebben bármelyik elődjénél. A több száz újságból, weboldalakból, tévékből, rádiókból, médiaügynökségekből álló kiterjedt hálózat, illetve az azt vezénylő politikai akarat célja, hogy végleg átalakítsa a hazai nyilvánosságot. Ennek érdekében a Fidesz új médiaháborút indított minden olyan kritikus sajtóorgánum ellen, amit nem tud a befolyása alá vonni.
A kormánykritikus civilek elleni kampány
A TV2 eladása
Orbán-Simicska háború
Origo-ügy
Andy Vajna
Csorba Gábor László
G. Fodor Gábor
Habony Árpád
Heinrich Pecina
Kaminski Fanny
Lánczi Tamás
Mészáros Lőrinc
Orbán Viktor
Rogán Antal
Szemerey Tamás
Fidesz
Mediaworks Hungary Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Nézőpont Csoport Zrt.
Századvég Kft.
hirdetés
hitelezés
klientúra
média
nyomásgyakorlás
strómanok
Találatok: [2] Oldalak: 1