language

Személyek:

Abronits Róbert highlight_off

Intézmények:

Dömper Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Az évszázad túlárazott vasútépítése lehet a Déli körvasút kivitelezése

Az állam 338 milliárd forintért kívánja Mészáros Lőrincékkel bővíteni a vasúti pályát Budapest déli részén. A becsült piaci ár 30–50 milliárd lenne a munkára. Malmőben ennyi pénzből alagutat fúrtak a város alá, és ott vezették el a vonatokat. Bécsben a főpályaudvar jött ki annyiból, mint néhány kilométernyi vasúti pálya a magyar államnál.

„Senki nem örülne, ha egy kőszórás miatt nem lehetne látni Csopakról a Tihanyi Apátságot”

Csopakon 230 méter hosszan kőszórást tervez a vízbe a kormányközeli üzletember, Abronits Róbert cége, de az önkormányzatnak erről nem szóltak. A Balaton-parti település polgármestere szerint, ha megkérdezik az önkormányzatot, biztosan nem fogják támogatni egy gigakikötő megépítését, ám egy kisebb fejlesztést el tudnak képzelni.

Szíjj Lászlónak kell a Komárom-Esztergom megye Mészáros Lőrinceként emlegetett vállalkozó cége

A Horseradish Kft. az évi 20 milliárdos bevételű Dömper-csoport eddigi tulajdonosának neve a Völner-botrányban is felbukkant.

Bajban az alagútépítéssel a Völnerhez köthető Dömper Kft.

Már most féléves csúszásban van az M85-ös gyorsforgalmi út 4. szakaszának építésével a Dömper Kft., és a Szabad Európa információi szerint a költségek is elszálltak menet közben. Bár a beruházás fölött komoly politikai potentátok bábáskodnak, a cég környezetében pedig Völner Pál családja is feltűnik, kérdés, honnan teremt pluszforrást a Dömper. A szomszédban gyorsabban és ugyanennyi pénzből épül egy nagyobb alagút.

Egyre többen láthatók a Schadl-ügy miniszterekig mutató "szívességek" láncolatában

Alighogy lelepleződött a végrehajtói kar elnökének miniszterekig érő hálózata, Orbán Viktor máris gondoskodott róla, hogy még közelebb kerüljön hozzá annak az évi több százmilliárd forintnyi követelésnek a felügyelete, amelyet a végrehajtók szednek be az adósoktól.

Megtaláltuk Völner Pál „Mészáros Lőrincét” – most nyert 220 milliárdos gigaprojektet az államtól

Ilyen tényleg nincs, és mégis van: kilométerenként bő 14 milliárd forintos rekordáron készül gyorsforgalmi utat építeni az államnak az a Dömper Kft. vezette konzorcium, melynek főalakja – mint alább bizonyítjuk – alaposan „összedrótozta” magát Völner Pál családjával. Abronits Róbertről van szó, akit anno Kóka János SZDSZ-es gazdasági miniszter tett híressé – hogy végül a korrupcióval most meggyanúsított fideszes (ex)államtitkár árnyékában váljon a NER második számú útépítőjévé.

Ki épít nekünk 35 éven át autópályát: a Strabag, Mészáros Lőrincék vagy Abronits Róbert?

Eddig is különös volt a Nemzeti Koncessziós Iroda 35 éves autópálya-koncessziója, most is az, pedig immár publikus, hogy kik adhatnak be árajánlatot: az osztrák Strabag, egy titokzatos magántőkealap és a lábatlani Dömper Kft. vannak a short listen. Miről is van szó? Egy olyan 35 éves feladatról, amelyben a hazai, többségében meglevő és egyes létrejövő gyorsforgalmi úthálózattal (1662 km alaphálózat + 381 km kiegészítő hálózat) kapcsolatban kell a pályázónak tervezési, felújítási, építési, ennek ellenőrzési, továbbá üzemeltetési, karbantartási és e tevékenységek finanszírozására vonatkozó feladatokat ellátnia.

Kénytelen NER-céggel felújíttatni a Lánchidat Karácsony?

Négyből három jelentkező a kormányoldalhoz köthető. Az esetleg túlárazás ismét tendervisszavonáshoz és a politikai harc folytatásához vezethet, miközben meglehet, a kormányközeli cégek megbízása miatt is magyarázkodnia kell a fővárosi vezetésnek.

Közbeszerzéslovagé lehet az esztergomi helyi tévé, amelynek a főszerkesztője Lomnicit instruálta

Új tulajdonos érkezik Esztergom helyi tévéjéhez – a csődbe ment Viadom építési vállalkozás alapítója, más cége révén egyéb állami megbízások rendszeres nyertese. Ez az a tévé, aminek főszerkesztője médiatörténetet írt, ahogyan felkérdezte a napokban ifjabb Lomnici Zoltán CÖF-ös álcivil jogászt.
Találatok: [10]  Oldalak:   1