Lásztity Dusán ügyvéd nem árulta el, hogy a Citadel Invest tevékenysége összefügg-e gellérthegyi Citadellával, amelyet a felcsúti milliárdos egyik cége épít újjá.
Ahogy arról korábban is írt a sajtó, a kormány 2023-tól privatizálta az autópályák és gyorsforgalmi utak építését és kezelését, az autópálya-koncessziókat magáncégeknek kiadva. A koncessziót pedig egy Mészáros Lőrinchez és Szíjj Lászlóhoz, a közpénzből történő útépítés két nagy veteránjához kötődő koncessziós cég nyerte el. Tegnap pedig az is kiderült, hogy az ehhez szükséges eszközöket mennyiért vették meg az utakat eddig kezelő Magyar Közút Nonprofit Zrt.-től.
Egyelőre az állami koncessziók, a bírósági végrehajtók és a felszámolók ura lesz a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága. A kormánypárt célja ezzel is egy jövőbeli nem fideszes vezetés gyengítése.
Valamennyi állami és önkormányzati többségi tulajdonban lévő busz- és vasút-, valamint hajótársaság jegyeinek elektronikus értékesítését az az egyetlen szolgáltató működtetheti majd, amelyik nyer a Rogán Antal hivatala által kiírt koncessziós pályázaton. A koncessziós eljárást március végéig ki kell írni. Az ITM az egészet azzal "adja el", hogy két év múlva megszűnhet a parkoláskor fizetett kényelmi díj.
A hulladékos szakmában már korábban beszéltek róla, de az éjjel valóban be is nyújtották azt a törvényjavaslatot, amellyel központosítják a szemétszállítást és a teljes hulladékgazdálkodást, ráadásul az állam egyetlen szereplőt bízhat meg az üzemeltetéssel.
2020 augusztus 08. napján a www.888.hu online felületünkön közzétett „Százmilliókat csorgat le egy baloldali pénznyelőn a gyurcsányista Niedermüller” című online cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatának 750 millió forint követelése keletkezett a parkolási büntetésekből, ugyanis ezzel szemben a valóság az, hogy Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata közbeszerzési eljárás eredményeként a „Budapest Főváros VII. kerület közigazgatási területén fekvő várakozási övezetekben kialakított, a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata törzsvagyonába tartozó, fizető parkolóhely céljára kijelölt közterületi várakozóhelyek parkolás üzemeltetési rendszerben történő üzemeltetése” tárgyban 2009. december 23. napján szolgáltatási koncessziós szerződést kötött az ER-PARK Kft. vezette projekttársasággal, amely szerződés alapján a parkolási pótdíjigényekből származó követelés az Önkormányzat és a projekttársaság közötti elszámolás része, továbbá a parkolási büntetések vonatkozásában követelése a parkolás üzemeltetési feladatokat ellátó projekttársaságnak keletkezett, ugyanis a koncesszió szerződés alapján a projekttársaság jogosult a pótdíjat saját nevére és javára beszedni.
Négy év után megint új csúcsszervet tesz az Orbán-kormány az állami hulladékgazdálkodási szektor fölé: a szervezeti átrendezést júliusban indítják. Lefelezik, de tovább nyelheti a pénzt a kukaholding, közben legalább 35 milliárd forintot tesznek bele a Körforgásos Gazdaság Nemzeti Hivatalának felállításába is.
Pozíciót vesztett a Fidesz Szentendrén az őszi önkormányzati választások során: egy képviselővel kevesebbet küldhettek a közgyűlésbe, ráadásul az ellenzéki pártok helyett egy helyi civil szerveződés delegálhatott a korábbinál több tagot.
Hogyan esett szét Magyarország egyik legnagyobb hírportáljának szerkesztősége? Kik voltak a szereplői a botránynak? Mi lett a szétszéledt szerkesztőség tagjainak sorsa, és kik léptek a helyükre? Az Origo-botrány rövid krónikája.
Elég otromba konstrukcióról van szó, a miniszterelnök veje hihetetlen összegekhez jut, ráadásul úgy, hogy az üzlettársa részt vesz a pályázatok kiírásában, mondta Szél Bernadett az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.