language

Intézmények:

Antenna Hungária Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

összeférhetetlenség highlight_off

Antenna Hungária Zrt.

Az Antenna Hungária évtizedek óta meghatározó szereplője a hazai telekommunikációs szektornak. Magyarország második legnagyobb távközlési vállalatcsoportja.

2014. május 30-án lezárult az a tranzakció, melynek eredményeképpen a Magyar Állam tulajdonában álló Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) visszavásárolta a francia TDF Csoporttól (TDF) az Antenna Hungária Zrt. 100%-át. Így a cég kilenc év után újra állami tulajdonba került.


Az Antenna Hungária Zrt.-t a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett 4iG Nyrt. (76,78%) és a Magyar Állam (23,22%) tulajdonolja.

2023 januárjában zárult le a Vodafone Magyarország Zrt.felvásárlása, melynek eredményeként a Jászai Gellért vezette 4iG Nyrt. leányvállalatán, az Antenna Hungária Zrt.-n keresztül 51%-os részesedést szerzett a telekommunikációs cégben.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

A Fideszhez bekötött vállalkozók aranykora volt a NER 12 éve

2021-ben alig van már olyan gazdasági szektor, ami ne lenne többé-kevésbé Fidesz-közeli vállalkozók kezében. Kivétel a média, mert a médiavállalkozásaikat „elajándékozták”.

Műholdbizniszbe kezd a NER-közeli 4iG, megveszi az AMOS 3-at is üzemeltető izraeli céget

Egy izraeli műhold-üzemeltető vállalat többségi tulajdonát szerzi meg egy cégén keresztül a 4iG, ezt a 4iG maga jelentette be. Technikailag ez úgy néz ki, hogy „a 4iG Nyrt. 75 százalékos és az Antenna Hungária Zrt. 25 százalékos tulajdonában lévő Hungaro DigiTel Kft. (HDT) végleges szerződést kötött a tel-avivi tőzsdén jegyzett Space-Communication Ltd.-vel (SpaceCom), a társaság 51 százalékos részvénycsomagjának megszerzésére”.

Zenélhetnek, csak jó lenne még hozzá egy fotó a helyi fideszessel

Őszi Hacacáré néven jelentett be a kormány országos rendezvénysorozatot, amellyel az összetartozást és a bajba jutott zeneipart kívánják megsegíteni. Csakhogy hamar kiderült, hogy a rendezvényeket véletlenül sem ellenzéki, hanem fideszes vagy független vezetésű településeken tartják, a fellépő zenészeket pedig a helyi politikusok reklámtáblának használnák. A Magyar Turisztikai Ügynökség – amelynek logója szerepel a programsorozat honlapján – nem hajlandó elárulni, hogy mennyi pénzből és kik bonyolítják le a közpénzből szervezett állami road show-t. Zeneipari szereplők szerint valójában egy Raktárkoncert 2.0-ról van szó.

Eddig 273 millióval támogatták állami cégek Rogán Cecília sportrendezvényeit

Az MVM és az Antenna Hungária mellett a Szerencsejáték Zrt. is támogatta Rogán Cecília és Sarka Kata közös cégenek sportrendezvényeit, írja a K-Monitor. A Nakama & Partners eseményei eddig legalább 273 millió forint szponzoráció érkezett állami tulajdonú cégektől.
Találatok: [5]  Oldalak:   1