Lapok: |
|
Személyek: |
Krskó Tibor
Találatok: [7] Oldalak: 1
Az első idei nemzeti konzultációt 7,2 milliárd forintért reklámozta a kormány
Vaskos költségtérítésért, ráadásul szinte olvashatatlanná homályosított, optikai karakterfelismerő programmal nem digitalizálható dokumentumok formájában volt csak hajlandó kiadni a Miniszterelnöki Kabinetiroda, mekkora összeget és milyen cégeknél költött az adófizetők pénzéből az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” üzenetű kormányzati reklámkampányokra. Munkatársunk sziszifuszi munkával összesítette az adatokat: az áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartó kampány során összesen 7,2 milliárd forintot költöttek. A Mészáros Lőrinchez került Mediaworksnek 2 milliárd, Tombor András médiacégének 860 millió, Andy Vajna tévéjének és rádiójának összesen 510 millió, Habony Árpád lapjainak 260 millió forint jutott az első idei nemzeti konzultáció reklámbüdzséjéből, de több mint 100 millió forintot költöttek a Népszavánál és az ATV-nél is.
Krskó Tibor a filmes bizniszbe tart
Filmes céget alapított az eddig leginkább a reklámpiacon nyomuló HGY Invest Kft., amely a Rogán Antal köreibe sorolt Csetényi Csaba régi üzlettársa, Krskó Tibor érdekeltsége, de erősen kötődik a feltörekvő reklám- és médiapiaci oligarchához, Tombor Andráshoz is.
Nem pihen a kormányközeli médiaúthenger: itt a Krskó & Tombor sales house
Habony hitelezője, Rogán szomszédjának üzlettársa, és a Népszabadság utolsó vezérigazgató-helyettese indít rádiós hirdetési ügynökséget.
Augusztusban 1,7 milliárd forintot költöttünk a kvótakampányra és kormányközeli sajtóra
Korábban sem sajnálta a pénzt a kormány a menekült- és migránsellenes hangulatkeltésre, de a kvótanépszavazás közeledtével még magasabb fokozatba kapcsolták a propagandavonatot. Augusztusban nettó 1,7 milliárd ment el ilyen hirdetésekre, és szokás szerint kormányközeli cégek kaszáltak. A TV2, a KOD Media, a Mediaworks és a Habony-birodalom mellett augusztusban a Garancsi István érdekeltségébe tartozó ESMA is jól járt, nettó 172 millió forintot kapott a villanyoszlopokra kihelyezett hatezer reklámtábláért.
Kvótareferendum kommunikációja
Habony Árpád
Krskó Tibor
Rogán Antal
Fidesz
Kod Media Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
átláthatóság
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
média
Csetényi üzlettársa kaszált a kvótakampány rádióreklámjaival
Májusban összesen 404 millió forintot költött a kormány a kvótakampányra, a tévéhirdetésekkel a TV2, a rádióreklámokkal Csetényi Csaba üzlettársa kaszált. Augusztusra 1700 citylightot és közel 4800 óriásplakátot rendeltek a nyomdától 22 millió forintért. Újabb adatokat hoztunk ki a Kabinetirodától.
A Népszabadság felfüggesztése
A TV2 eladása
Csetényi Csaba
Krskó Tibor
Affiliate Network Kft.
KarcFM (rádió)
Kod Media Kft.
Magyar Hírlap (újság)
Magyar Idők (újság)
Media Services Company Magyarország Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Network 360 Kft.
Pannon Lapok Társasága Kft.
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média
1,8 milliárd forintért szervezte ki az MTVA a reklámfelületek értékesítését
A nyertes cégben két héttel a megbízás előttig évekig tulajdonos volt Rogán szomszédja is.
5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek
Csak 2015-ben 3 milliárd forint értékű közbeszerzést nyertek a Csetényi Csabához köthető cégek.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Trafikmutyi
Csetényi Csaba
Csetényi Zsuzsanna
Krskó Tibor
Rogán Antal
Affiliate Network Kft.
Epicure Events Kft.
Hamu és Gyémánt Kft.
HG 360 Reklámügynökség Kft.
HGY Invest Kft.
Miniszterelnökség
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ)
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Network 360 Kft.
kereskedelem
klientúra
közbeszerzés
média
PR
tanácsadás
Találatok: [7] Oldalak: 1