Lapok: |
|
Intézmények: |
Kapcsolódó szervezetek: |
Találatok: [6] Oldalak: 1
Meddig élnek vissza az állami milliárdokkal? Bulvárpápa a kormánypropaganda szolgálatában
A hirdetési bevételek tükrében ez persze nem meglepő: a MATESZ által nem auditált, így ködbe vesző példányszámmal rendelkező Ripost hirdetési adatbázisát az Index tavaly nyáron szerezte meg: kiderült belőle, hogy a 2016 januárja és novembere között megjelenő hirdetések több mint 96 százaléka állami cégektől vagy a Miniszterelnöki Kabinetirodától származott.
Segítünk Fónagy Jánosnak válaszolni az állami hirdetésekről szóló kérdésekre
A szocialista Mesterházy Attila a 444.hu tudósítása szerint írásban tett fel három kérdést a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszternek, Bártfai-Mager Andreának egyes állami cégek hirdetési gyakorlatáról. Mesterházy azt szerette volna megtudni, hogy mennyit költött hirdetésekre a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Villamos Művek (MVM)? Fónagy János államtitkár azt mondta, hogy a kormány nem tudja, mennyit költenek egyes állami cégek hirdetésre. Ez elég baj, de segítünk.
A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben
2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
ATV Zrt.
EchoTV
Insider Média Kft.
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
MSC Kft.
MVM Paksi Atomerőmű Zrt.
New Wave Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Radio Plus Kft.
Ripost Média Kft.
Rising Star Kft.
SA Day Kft.
TV2 (televízió)
XXI. Század Média Kft.
állami / önkormányzati vállalat
hirdetés
klientúra
média
Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány
A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.
Rogán Antal
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
EchoTV
Esma Zrt.
Figyelő (újság)
GerillaPress Kft.
IKO Production Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Magno Studio Kft.
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
MSC Kft.
New Wave Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Radio Plus Kft.
Radio Sales House Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média
Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány
1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Vizes VB 2017
Andy Vajna
Balásy Gyula
Garancsi István
Habony Árpád
Horváth László (Fidesz)
Mészáros Lőrinc
Rákosi Tamás
Tombor András
Tóth Gábor Szilárd
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
EchoTV
Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány
Esma Zrt.
Fidesz
Figyelő (újság)
Friss Online Media Kft.
GerillaPress Kft.
IKO Holding Kft.
Insider Média Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Lounge Design Kft.
Magno Studio Kft.
Magyar Bírósági Végrehajtói Kamara
Magyar Természetjáró Szövetség
Mandiner Press Kft.
Media Services Company Magyarország Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
New Land Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Radio Plus Kft.
Radio Sales House Kft.
Ripost Média Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
adatigénylés
átláthatóság
hirdetés
klientúra
média
PR
Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016
Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.
A Népszabadság felfüggesztése
A TV2 eladása
Dohányboltellátó mutyi
Kvótareferendum kommunikációja
MKB eladása
Orbán-Simicska háború
Origo-ügy
Simicska-közeli cégek állami megbízásai
Trafikmutyi
Andy Vajna
Fonyó Károly
Győri Tibor
Habony Árpád
Heinrich Pecina
Liszkay Gábor
Mészáros Lőrinc
Orbán Viktor
Sánta János István
Sánta János József
Simicska Lajos
Szemerey Tamás
888
Continental Dohányipari Zrt.
Fidesz
Heti Válasz (lap)
Közgép Zrt.
Lokál (újság)
Magyar Idők (újság)
Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) Zrt.
Mediaworks Hungary Zrt.
Megapolis Media Zrt.
Mészáros és Mészáros Kft.
Metropol (újság)
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
MTG Metro Gratis Kft.
Napi Gazdaság Kiadó Kft.
Népszabadság (újság)
New Wave Media Kft.
New Wave Production Kft.
Opimus Group Nyrt.
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
R-Kord Kft.
Rádió 1
Radio Plus Kft.
Századvég Gazdaságkutató Zrt.
Tabán Trafik Zrt.
TV2 (televízió)
TV2 Média Csoport Zrt.
VS.hu (újság)
EU
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
hitelezés
klientúra
média
mezőgazdaság
strómanok
támogatás
Találatok: [6] Oldalak: 1