language

Intézmények:

BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

túlárazás / pénznyelő highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Nyomás alatt

Budapest gyarmatosításának újabb eleme az e-jegy körüli játszma. Az állami rendszerbe olvasztott projekt, megfelelően az eddig alkalmazott kormányzati stratégiának, tovább erősíti a főváros függő helyzetét.

Öt éve adták át, de még mindig drágul a 4-es metró, a kormány közelében is keresnek rajta

Körülbelül 23 milliárd forinttal lett drágább átadása óta a 4-es metró, ebből csaknem 12,5 milliárdot kártérítésekre kellett kifizetni. Közben a Fidesz által minden idők legnagyobb korrupciós botrányaként emlegetett ügyön a kormány közelében is jól járnak. Az alagútfúró konzorciumot a nyilvánosság kizárása mellett zajló eljárások egy részében nem más képviseli, mint Trócsányi László igazságügyi miniszter ügyvédi irodája. A 24.hu értesülései szerint a Nagy és Trócsányi ügyvédi iroda vezényletével az alagútépítő társaság tavaly év végén újabb kártérítési pert indított a BKV ellen. A tét 35 millió euró, azaz további 11 milliárd forint, ekkora összeg esetében pedig vélhetően az ügyvédi sikerdíj sem lehet csekély.

Bérelni annyiért, amennyiért mások vásárolnak? Naná!

Nagyon érdekes buszbérlési szerződés készül a volt Volán-cégek (most regionális Közlekedési Központok) buszbeszerzéseit intéző Volán Buszparknál: rövid időre is szól, jó drága is, de legalább be van iktatva az eddigi szakmai partner és a vásárló közé egy, az ismeretlenség homályából érkező puffercég. Amely cég a műszaki minimumkövetelményeknek sem felelne meg, ráadásul a tender a pénzügyi követelményeket sem teljesíti.

Fidesz: Az Alstom-botrány kenőpénzei a baloldalhoz vándoroltak

Budai Gyula fideszes parlamenti képviselő szerint egyértelmű, hogy az Alstom-ügyből származó kenőpénzek baloldali politikusokhoz, illetve az MSZP és az SZDSZ kasszájába vándoroltak.

Borbély Lénárd: Minden szál Demszkyhez vezet

Borbély Lénárd szerint a teljes zavar jellemezte a 4-es metró építését és ez vezetett a költségnövekedéséhez. A beruházáshoz kapcsolódó korrupciót vizsgáló fővárosi munkacsoport fideszes vezetője az után beszélt erről, hogy a munkacsoport hétfőn BKV 2007 és 2010 közötti igazgatósági tagjai közül kettőt meghallgatott, ugyanis csak ennyien jöttek el a kilenc meghívott közül.

Mi az a fény a 3-as metró alagútja végén? Mészáros Lőrinc

Tovább csúszik a 3-as metró felújítása. Tarlós István reményeivel ellentétben legkorábban ősszel kezdhetnek hozzá a vonal infrastruktúrájának felújításához. Így aligha rendezhetnek csinnadrattás avatót a 2019 őszi önkormányzati választásokra.

Többet lophattak a 4-es metrónál, mint amit visszafizettethet az EU

Mintegy 167 milliárd forintos károkozást tárt fel a 4-es metró beruházása során jelentésében az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF), az Európai Bizottság pedig 76,6 milliárd forintos büntetés megfizetésére kötelezheti Magyarországot - közölte Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség parlamenti államtitkára.

Bevizsgálták: Csak a baj van a BKV új formaruháival

Bár már a nyár folyamán megeresték a BKV illetékesét az új formaruhákkal kapcsolatos kifogásokkal, nem kaptak választ, így a Közlekedési Alkalmazottak Polgári Szakszervezete bevizsgáltatta a nadrágokat, ingeket, dzsekiket és kiderült: semmi sem az, aminek látszik. A BKV-nál jelenleg is folyik a belső vizsgálat az ügyben.

Távozik a metróépítés felelőse

Közös megegyezéssel elhagyja a BKV-t a négyes metró építéséért felelős Gulyás László. A DBR Metró Igazgatóság vezetőjét sokat támadták mind civil, mind szakmai körökben. Az 1997-ban létrehozott szervezet élére 2001-ben került, és többen szinte azonnal támadni kezdték állítólagos gyanús szerződések és szakmaiatlan döntései miatt.
Találatok: [9]  Oldalak:   1