Helyek: |
|
Lapok: |
Találatok: [4] Oldalak: 1
A borsodi Disneyland és a kisvárdai másfél milliárdos rom – az elbénázott nemzeti várfelújítás
Rom volt, most viszont csak torzó. Tavaly év végére kellett volna újjáépíteni a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogramban részt vevő kisvárdai várat, de egyelőre nem tudni, mi lesz vele. A cél az volt, hogy rekonstruálják a várromot, és kulturális központot faragjanak belőle. Hiába nyert el Kisvárda 2,28 milliárd forintot, a projekt most leállt. A kisvárdai önkormányzat év elején szerződést bontott a kivitelezővel, mert folyamatosan kitolta a határidőket, végül a vár átadásának időpontját is, ráadásul a téten is emeltek. Tény, hogy az sem vitte előre az ügyet, hogy időközben egy mentálisan beteg férfi felgyújtotta az építkezést.
Kriza Ákos
Leleszi Tibor
Veres Pál
Kisvárdai Várfürdő Fejlesztő Nonprofit Kft.
Korintosz Műemlékvédelmi és Építőipari Kft.
Miniszterelnökség
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata
2014-2020-as uniós ciklus
építőipar
idegenforgalom
közbeszerzés
műemlékvédelem
Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Kisvárda
Miskolc
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
Nem indul nyomozás az Orbán Ráhel tokaji földjeiről törölt állami elővásárlási jog ügyében
A rendőrség szerint nem történt hivatali visszaélés, ezért elutasította a nyomozást az Orbán Ráhel tokaji földjeinek állami elővásárlási joga ügyében. A DK-s Vadai Ágnes írásbeli kérdésére Polt Péter legfőbb ügyész tett feljelentést. Az ellenzéki képviselő azt kifogásolta, hogy lapinformációk szerint a vásárlást követően törölték a földekről az állam elővásárlási jogát.
Tokaj-Hegyalja Egyetem: 38 nappalis diák, 75 milliárdos állami juttatás
Fél évvel megalapítása után 75,5 milliárd forintot kapott a kormánytól a Tokaj-Hegyalja Egyetemet fenntartó vagyonkezelő alapítvány. Az iskolának ekkor 38 nappalis hallgatója volt, vagyis a támogatás fejenként kétmilliárd forintot jelent.
Képek, jegyzőkönyvek: a MÁV által is kifogásolt minőségben készül Mészáros Lőrinc cégének vasúti beruházása
Sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból az R-KORD Kft. által végzett GSM-R vasúti fejlesztés során, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után – tudta meg a Szabad Európa több forrásból. Két, birtokunkba jutott levél szerint a MÁV 19 pontban sorolja műszaki és minőségi kifogásait Mészáros Lőrinc cégével szemben, már az Építési Minisztérium is szóvá tette ezt az R-KORD-nak.
Találatok: [4] Oldalak: 1