Intézmények: |
|
Akták: |
Találatok: [9] Oldalak: 1
Szép csendben újabb 318 millióval drágult a vizes vb
Egy év után tette közzé a BKK, hogy tavaly szeptemberben leszerződött a Swietelskyvel a Népfürdő utca és a Vizafogó utca felújítására.
Távoztak a BKK-ügyben érintett T-Systems-vezetők
A nyár legnagyobb hazai informatikai botránya nem maradt személyi következmények nélkül: a Magyar Telekom kirúgta a BKK megbukott online jegyértékesítési rendszeréért felelős két vezetőt, írja a hwsw.hu. Az értesülést a lapnak a Magyar Telekom hivatalosan is megerősítette, a két vezető már nem dolgozik a vállalatnál.
Egy nappal a vizes vb előtt szerződött a BKK és a T-Systems az online jegyértékesítési felületről
Az online shopnak július 10-én kellett elindulnia, de csak 13-án írták alá róla a szerződést. Az indoklás szerint hatékonyabb volt a T-Systems által szállított jegyautomata rendszerhez csatolni az online értékesítést, amit a vizes vb miatt kellett bevezetni. A BKK nem írt ki új közbeszerzést a projektre, hanem a 2013-as jegyautomatás szerződés módosításával oldották meg a dolgot, így verseny nélkül fizetnek havi 22 millió forintot a T-Systemsnek.
A biciklisek nem használhatják a vizes vébére elkészült biciklishidat, de...
A sejthető megoldás eddig is az volt, hogy a híd valójában nem a vizes vébét szolgálja, hanem az igazi nyertes a közelben épülő, 2019-re elkészülő Danubio-lakópark, amit több szálon is Szivek Norberthez, a Nemzeti Vagyonkezelő elnökéhez lehet kötni.
Vizes vb-szervezők: biztonsági okból zárták le a kerékpáros hidat
Azt írták, nem a világbajnokságra épült a híd, hanem a Duna menti kerékpárút-hálózat részeként, és a vb után át lehet majd tekerni rajta.
Többért és csak októberre készülhet el a vizes vébé bringahídja
Legutóbb áprilisban foglalkoztunk a nyári vizes világbajnokságra tervezett, négyszázmillió forintos gyalogos-kerékpáros híddal. Olvasóink nagy részét akkor a BKK részletesen kifejtett magyarázatai sem győzték meg, hogy 300 méterre egy már meglévő hídtól indokolt lenne 424 millióból gyalogos-biciklis átkelőt is létesíteni a Rákospatakon, a Dagály és annak parkolója között.
A 400 milliós kerékpároshíd titka
Minden idők legdrágább kerékpáros patakhídja épül a Rákos-patakon az új úszóaréna mellett. Az elmúlt hónapokban mind az árát, mind a szükségességét megkérdőjelezték. Megadtuk az esélyt a beruházónak, hogy elmagyarázza: miért kell nekünk egy ilyen drága híd.
Gyorsan megnőtt a vizes vb-hez készített gyaloghíd ára
A 2017-es budapesti vizes világbajnoksághoz kapcsolódó beruházások részeként egy gyalogos-kerékpáros híd épül a Rákospatakon.
A fejlesztés természetesen nem csak a világbajnokság idején könnyíti majd meg a Duna Arénához való eljutást Észak-Pest irányából, így rámondható, hogy a rendezvénytől függetlenül szükség volt rá. Bár amikor a Dagály még Budapest egyik legszerethetőbb strandja volt, valamiért nem merült fel, hogy megépítsék.
Amit viszont szinte biztos, hogy kizárólag a világbajnokságnak köszönhetünk, az a beruházás ára. Pontosabban az, hogy a tervezettnél mintegy 110 millió forinttal többe kerül.
Ki kell adni, mi kerül 22 milliárdba az Úszópalotán
Az általunk indított adatkikérési perben a bíróság első fokon arra kötelezte a Market Zrt.-t, hogy adja ki a Dagály Uszodakomplexum költségvetését, számláit, alvállalkozói szerződéseit. A per egy közérdekű adatkikérési sorozat része, aminek során nyilvánosságra hoztuk a Széll Kálmán tér felújításának számláit. Januárban a stadionépítő ZÁÉV Zrt. pere következik. Ott a Puskás Stadion 4 milliárd forintos költségének részleteit szeretnék eltitkolni.
Találatok: [9] Oldalak: 1