language

Intézmények:

Családbarát Ország (CSBO) Nonprofit Közhasznú Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

2017 második negyedévében 4 milliárd forint ment el az állami cégek reklámozására

A legdrágább a Magyar Turisztikai Ügynökség kampánya volt, nettó 2 milliárd forintba került. De jutott közel félmilliárd az elektronikus adóbevallás és a Nemzeti Közművek reklámozására is.

Megnéztük, hogy mi került közel félmilliárdba a “családkonferencián”, ahol csurrant Szijjártó barátjának is

Majdnem kereken ötszázmillió forintot tapsolt el egy napnyi konferenciára és az azt követő utcai rendezvényekre az Emberi Erőforrások Minisztériuma. A pénz jelentős része pedig nem akárkihez, hanem Kuna Tiborhoz került, aki amellett, hogy Szijjártó Péter jóbarátja, az elmúlt évek egyik legsikeresebb közbeszerzési pályázója is.

A kormány 6 milliárd forintos uniós fegyvert vet be a családokért vívott háborúban

Az új Wunderwaffe kódja EFOP-1.2.6-VEKOP-17, a neve pedig „Családbarát ország” – nyilván komoly támogatást jelent majd a családokért a genderrel meg a többi természetellenes dologgal vívott harcban. A kezelőszemélyzet is megbízható, a Családbarát Ország Nonprofit Kft., mögöttük pedig az uniós források felhasználásában komoly tapasztalattal bíró Új Nemzedék Központ Nkft. áll. A témában érintett civil szervezetek szerint valójában az Isztambuli Egyezmény végrehajtásának meghekkeléséről van szó.
Találatok: [4]  Oldalak:   1