A legdrágább a Magyar Turisztikai Ügynökség kampánya volt, nettó 2 milliárd forintba került. De jutott közel félmilliárd az elektronikus adóbevallás és a Nemzeti Közművek reklámozására is.
Majdnem kereken ötszázmillió forintot tapsolt el egy napnyi konferenciára és az azt követő utcai rendezvényekre az Emberi Erőforrások Minisztériuma. A pénz jelentős része pedig nem akárkihez, hanem Kuna Tiborhoz került, aki amellett, hogy Szijjártó Péter jóbarátja, az elmúlt évek egyik legsikeresebb közbeszerzési pályázója is.
Az új Wunderwaffe kódja EFOP-1.2.6-VEKOP-17, a neve pedig „Családbarát ország” – nyilván komoly támogatást jelent majd a családokért a genderrel meg a többi természetellenes dologgal vívott harcban. A kezelőszemélyzet is megbízható, a Családbarát Ország Nonprofit Kft., mögöttük pedig az uniós források felhasználásában komoly tapasztalattal bíró Új Nemzedék Központ Nkft. áll. A témában érintett civil szervezetek szerint valójában az Isztambuli Egyezmény végrehajtásának meghekkeléséről van szó.